  • 11. Data: 2014-10-13 09:43:02
    Temat: Re: Odplyw, pralka, prysznic
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-10-12 23:24, *k...@g...com* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    > Jak komuś obojętne że narobi w pory to nie jest potrzebny.

    Nie znam takich co im jest to obojętne.
    Znam jednego, który sra przy cytowaniu, ale to wyjątek...
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 12. Data: 2014-10-16 02:44:39
    Od: Monika Z <m...@g...com>

    Dziekuje za rady, mieszkam w wynajomowanym i mysle ze od czasu budowy - 2001 rok.
    Poprosilam wlasciciela bo sie sanitarka zajmuje, pomoglo, ale Kret tez przyjedzie
    wkrotce.

    W pralce sprawdzilam filtr, wylalo sie troche wody, pozniej robilam pranie a woda w
    szufladce nadal stoi.

    Posty innej tematyki to juz na pric sie nadaja, jak ktos sie chce takimi uwagami
    wymieniac. Bez obrazy tylko prosze!

    Pozdrowka

    On Saturday, 11 October 2014 10:59:57 UTC+2, Monika Z wrote:
    > Witam,
    >

    > mma problem z pralka oraz odplywem pod prysznicem. Nie wiem jak to jest powiazane,
    ale po skonczonym praniu w szufladce zostaje woda w pojemniku na plyn.

  • 13. Data: 2014-10-16 14:23:18
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    k...@g...com napisał(a):

    Chemia bardzo ładnie pracuje jak dać jej czas. Chamskie

    Tia. Wodorotlenek sodu zaszkodzi plastikowi. Ty to masz porady
    jednak wziete z dupy.

  • 14. Data: 2014-10-16 14:55:48
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 16 października 2014 14:23:18 UTC+2 użytkownik Przesmiewca napisał:
    > k...@g...com napisaďż˝(a):
    >

    > Chemia bardzo �adnie pracuje jak da� jej czas. Chamskie

    > Tia. Wodorotlenek sodu zaszkodzi plastikowi. Ty to masz porady
    >
    > jednak wziete z dupy.

    nasyp przygłupie do plastikowego kubka 50 gram wodorotlenku sodu i zalej gorącą woda.
    Jak wrócisz że szpitala opiszesz co się stało z plastikowym kubkiem. Jesteś dowodem
    na to że głupich wcale nie jest dużo. Jesteście za to tak chujowo rozmieszczenie że
    wszędzie was pełno.

  • 15. Data: 2014-10-16 19:37:06
    Od: dsw <d...@g...com>

    W dniu czwartek, 16 października 2014 14:55:48 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:

> [...]
    dowodem na to że głupich wcale nie jest dużo. Jesteście za to tak chujowo

    zdefiniuj "plastikowy kubek" :>
    PS,PP,PE,PET...?

    wracając, mi jakoś nigdy syfonu nie spaliło robiąc sposobem Jeffreya. Ba, mojej mamie
    też nigdy nie spaliło, a ZTCP nigdy nie robiła inaczej niż wrzątek/kret/wrzątek

    ale my to truskawki cukrem....

  • 16. Data: 2014-10-19 23:20:18
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    k...@g...com napisał(a):

> [...]
    na to że głupich
    >wcale nie jest dużo. Jesteście za to tak chujowo rozmieszczenie że wszędzie was

    Jestes jednak glupszy niz ustawa przewiduje :)
    Od 30 lat tak wlasnie udrazniam rury a tym mi kazesz testowac w kubku.

  • 17. Data: 2014-10-19 23:31:46
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 19 października 2014 23:20:18 UTC+2 użytkownik Przesmiewca napisał:
    > k...@g...com napisaďż˝(a):

    Jeste� dowodem na to �e g�upich

    > Jestes jednak glupszy niz ustawa przewiduje :)
    >
    > Od 30 lat tak wlasnie udrazniam rury a tym mi kazesz testowac w kubku.

    czyli jesteś przykładem że głupi ma szczęście. fajną masz robotę, od trzydziestu lat
    udrażnisz rury od kanalizacji. kurs szambonurka też zrobiłeś tylko od dziesięciu lat
    egzaminu zdać nie możesz bo za trudny.

  • 18. Data: 2014-10-22 14:41:33
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    k...@g...com napisał(a):

> [...]
    udrażnisz rury od kanalizacji. kurs
    >szambonurka też zrobiłeś tylko od dziesięciu lat egzaminu zdać nie możesz bo za

    30 lat matolku jest dowodem, ze to jest fakt a nie szczescie
    ale ten tok myslenia jest tobie za trudny, za to szambonurek jak widze jest
    ci prostszy do ogarnecia

  • 19. Data: 2014-10-28 20:52:32
    Od: Monika Z <m...@g...com>

> [...]
    tym sama, ale nie pomoglo. Ma ktos pomysl jak sobie z tym poradzic?

    Z odplywem problem sie rozwiazal, natomiast pralce wymycie szufladki nie pomoglo,
    nigdzie nie bylo osadu. Nawet filtr sprawdzilam.
    Jakies inne porady?
    i pytanie co do podlaczenia: sa dwa punkty podpisane lewy i prawy, pralka jest do
    prawego podlaczona, czy to ma jakies znaczenie?

    Pozdrawiam,
    Monika

  • 20. Data: 2016-01-11 19:09:32
    Od: d...@g...com

    W dniu sobota, 11 października 2014 10:59:57 UTC+2 użytkownik Monika Z napisał:
> [...]
    tym sama, ale nie pomoglo. Ma ktos pomysl jak sobie z tym poradzic?

    Najlepiej skorzystać z usług hydraulika, który przepcha zatkana rurę.

    Pozdraiwam
    http://hydroalarm.pl/