  • 11. Data: 2020-01-30 08:53:15
    Temat: Re: Odporność domów na wiatr
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 stycznia 2020 08:25:42 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    gadnienia-projektowania-dachow-plaskich?p=3
    > Szczegółowość tej mapy odpowiada ściśle urzędniczemu podejściu do
    > zagadnienia ;-)
    > Ja mieszkam w kotlinie, gdzie z natury wieje słabiej, ale tego faktu na
    > mapie ani śladu.

    no i co? chcesz powiedziec ze przepisy są za mało szczegółowe? obyś nie wykrakał

    b.

  • 12. Data: 2020-01-30 11:58:20
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-01-30 o 08:25, Jacek pisze:

> [...]
    > zagadnienia ;-)
    > Ja mieszkam w kotlinie, gdzie z natury wieje słabiej, ale tego faktu na
    Bo to są tylko strefy, jest jeszcze wysokość posadowienia i kategoria
    terenu.

    --
    Janusz

  • 13. Data: 2020-01-30 21:32:11
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 30.01.2020 o 11:58, Janusz pisze:
    > Bo to są tylko strefy, jest jeszcze wysokość posadowienia i kategoria
    > terenu.
    Ok, niech będzie, ale z mapy wychodzi mi, że jestem na granicy strefy 1
    i 3. Szukam dalej, bo nadal nic nie wiem.
    Jacek

  • 14. Data: 2020-01-31 14:42:37
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-01-30 o 21:32, Jacek pisze:
    > Ok, niech będzie, ale z mapy wychodzi mi, że jestem na granicy strefy 1
    > i 3.  Szukam dalej, bo nadal nic nie wiem.
    > Jacek

    A po co Ci ta wiedza? od tego jest konstruktor.

    --
    Janusz