  • 11. Data: 2011-05-13 11:24:14
    Temat: Re: Odprowadzenie deszczowki
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    W dniu 2011-05-11 10:02, Adam Sito pisze:

    > Sam sobie odpowiedziałeś ;-)

    a tak poważniej to geodeta zinwentaryzuje tylko to co widzi...
    Masz z tym problem?

    michał

  • 12. Data: 2011-05-14 12:20:34
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik s_13 napisał:
    > przyszedł do mnie, sołtysa, żebym w gminie
    > interweniował o stan drogi... nic mu nie odpowiedziałem... :-)

    A ja się trochę dziwię czemu mu nie odpowiedziałeś?
    Jako sołtys chyba powinieneś zwrócić mu uwagę, żę niszczy wspólne mienie
    nawadniając gminną drogę :-).

    Niech zrobi sobie odpływ tej deszczówki w inną stronę i droga się sama
    naprawi - wyschnie :-).

    pozdr
    Robert G.