  • 11. Data: 2018-05-10 16:55:06
    Temat: Re: Odzysk szarej wody i ciepła
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Jest to jeden z glupszych Twoich pomyslow. Daj sobie spokoj z wymyslaniem bo jak
    widac nie do tego bog Cie stworzyl.

    No popatrz, jak to ci się odwidziało. Jeszcze nie tak dawno pisałeś, że
    ty byś robił i do tego wystarczyłoby 500zł gdybyś nie okradał
    właściciela, a teraz uważasz to za głupi pomysł.

    Byłeś już z tym rozdwojeniem jaźni u psychiatry, czy dopiero się
    wybierasz? :)

  • 12. Data: 2018-05-10 17:55:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To co prezentujesz nazywa sie fachowo agresja z przeniesieniem. Czy ja cie chuju
    obrazalem. Nazywalem glupkiem. Pamietaj ze ty pierwszy poszedles na wojne.

  • 13. Data: 2018-05-10 23:38:54
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > To co prezentujesz nazywa sie fachowo agresja z przeniesieniem. Czy ja cie chuju
    obrazalem. Nazywalem glupkiem. Pamietaj ze ty pierwszy poszedles na wojne.

    Widzę, że nie lubisz jak ktoś gra w twoją gierkę.

    Kiedy ty mi ubliżasz pisząc o lekarzach od głowy, choć nie padło z mojej
    strony ani jedno słowo pod twoim adresem to uważasz, że jest to OK.

    Kiedy ja zacząłem grać w twoją gierkę to się awanturujesz i ubliżasz
    wyzywając od chuja. Wybacz, ale ja się tobie nie odwzajemnię takim samym
    epitetem. Niestety wyzywanie się od chujów nie jest w mojej naturze, bo
    uważam, że tak czynią tylko i wyłącznie najbardziej prymitywni prostacy.
    Ale oczywiście ciebie uważam za gościa na poziomie i myślę, że tylko cię
    poniosło, bo jesteś nadpobudliwy. Życzę zdrowia i dobrej nocy.