  • 31. Data: 2020-01-14 23:06:14
    Temat: Re: Ogrodzenie dzialki
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 14.01.2020 o 22:41, Budyń pisze:

    > czyli odróżniasz pasję od choroby psychicznej? To dobrze. Bo widzisz, ja znam też
    kompletnie szurniętych na punkcie paralotniarstwa czy motocykli. Wyobraź sobie ze to
    nic złego...

    Pasja do "postrzelania ze wszystkiego co działa"?
    Powinieneś pójść do lekarza specjalisty. Nim będzie
    za późno. Dla otoczenia. Bo to się zwykle tak zaczyna...
    Od postrzelania ze wszystkiego co działa, do postrzelania
    do wszystkiego co się rusza. Jak dzik.

    https://www.rp.pl/Spoleczenstwo/190929716-Syn-zastrz
    elil-ojca-Wzial-go-za-dzika.html

    Że już o Breiviku nie wspomnę i jego pasjach.

  • 32. Data: 2020-01-14 23:10:00
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-01-14 o 19:48, Kadar pisze:
    > U znajomego Husky podkopuje się pod każde ogrodzenie. Pewnie za płytko się wkopuje
    ale jak na razie nie am na niego sposobu. Na szczęście jak do tej poryb zawsze wraca.
    > Kadar
    > (dzisiaj pogoda pod psem)

    To ja już wiem, dlaczego jeden człowiek miał prawie tyle samo siatki pod
    murkiem, co i nad murkiem.
    Biedny psiak musiałby kopać chyba ze dwa metry w głąb.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 33. Data: 2020-01-15 08:42:47
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2020-01-14 o 20:44, Lisciasty pisze:

    > A gdzie tak dają? Szukam sensownej strzelnicy w szeroko pojętych okolicach
    > Wrocławia i tak średnio jest.

    Osobiście nie byłem, ale znajomi chodzili na Sztabową.

    --
    Pete

  • 34. Data: 2020-01-15 12:58:01
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-01-14 o 19:51, Kadar pisze:
    > U nas, tutaj to na siatki wieszają takie ohydne zielone płachty. Wygląda to jak
    siatka na owady z metra. Po kilku miesiącach i tak zwisają tylko farfocle, bo wiatr
    wszystko rwie. Makabra.

    Tzn gdzie?

    --
    Janusz

  • 35. Data: 2020-01-15 19:25:15
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Czego marudzi?
    >
    > https://polarms.pl/bro%C5%84-maszynowa-samopowtarzal
    na/3160-2734-karabin-maszynowy-p-lot-l-33-39,-finlan
    dia,-kal-7,62x53r.html

    > https://polarms.pl/bro%C5%84-d%C5%82uga/509-1755-kar
    abin-przeciwpancerny-ptrs-41-ii-wojna.html

    > https://polarms.pl/bro%C5%84-maszynowa-samopowtarzal
    na/3300-2806-karabin-maszynowy-m53,-jugos%C5%82awia,
    -kal-8x57.html

    > i wiele, wiele innych zabawek. Można to sobie kupić. Amunicję też :]
    > Więc nie marudź tylko realizuj marzenia :P

    Fajne, nie wiedziałem że taki sklep działa u nas.
    Wojtek

  • 36. Data: 2020-01-15 19:50:22
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 14.01.2020 o 19:49, Lisciasty pisze:

    > Czego marudzi?

    Suweren z Zakerzonia? Mój znajomy z Przemyśla też tak
    mówił: nie "dlaczego", nie "czemu", ale właśnie - "czego".
    Zostało mi w pamięci do dziś.

  • 37. Data: 2020-01-15 19:52:40
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 14.01.2020 21:30, collie wrote:
    > Już napisałem, ale powtórzę, bo do inteligentnych inaczej
    > czasem dociera dopiero za drugim razem: wystarczy dobre
    > ogrodzenie. Bucu.

    Samochód też mam ogrodzić żeby pies nie pobiegł za kuną która wlazła pod
    maskę? Drzwi wejściowe też mam ogrodzić żeby pies nie drapał? Okna
    niskie do podłogi też mam ogrodzić?

    Ponosił pies obroże przez pół roku, aż ostatnia bateria padła i na razie
    biega już bez obroży. Za to wie gdzie może iść a gdzie nie.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 38. Data: 2020-01-15 19:56:34
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 15.01.2020 o 19:25, wowa pisze:

> [...]
    na/3300-2806-karabin-maszynowy-m53,-jugos%C5%82awia,
    -kal-8x57.html

    > Fajne, nie wiedziałem że taki sklep działa u nas.

    Wojtek Breivikowski?

  • 39. Data: 2020-01-15 19:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik collie c...@v...pl ...

> [...]
    elil-ojca-Wzial-g
    > o-za-dzika.html
    >
    > Że już o Breiviku nie wspomnę i jego pasjach.

    Nie przesadzajmy. Strzelanie jest fajne. Probowałem w zyciu kilka razy i
    rozumiem ze to moze być pociągające.
    Tak samo jak szybkie samochody, szybki seks itd :)

    Nie kupiłem sobie jednak broni a autem jezdze powoli bo rozumiem, ze to
    niesie za soba okreslone ryzyka. ale wszystkiego sobie w zyciu nie mozna
    odmawiac ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

  • 40. Data: 2020-01-15 20:05:32
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Ponosił pies obroże przez pół roku, aż ostatnia bateria padła i na razie biega już
    > bez obroży. Za to wie gdzie może iść a gdzie nie.

    Załóż sobie tę obrożę, bydlaku, to nie będziesz pisał na p.m.b.