  • 41. Data: 2020-01-15 20:34:36
    Temat: Re: Ogrodzenie dzialki
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2020-01-14 o 11:02, collie pisze:
    > Przy psie niezbędna jest podmurówka.
    > Przy średnio ogarniętym psie wystarczy wpuszczenie płyty
    > podmurówki w ziemię na 10-20 cm, przy wyspecjalizowanych
    > kopaczach czasem i pół metra może być za mało. Miałem takiego,
    > cwaniaka, to wiem.

    Mam huskiego. Czyli mistrza podkopów i skoków. Nigdy nie podkopywał się
    pod płotem. Nie mam podmurówki. Trochę jestem zaskoczony bo myślałem
    podobnie do Ciebie - że bez potężnego fundamentu będzie uciekał.

    --
    MN

  • 42. Data: 2020-01-15 20:39:04
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2020-01-14 o 19:48, Kadar pisze:
    > U znajomego Husky podkopuje się pod każde ogrodzenie. Pewnie za płytko się wkopuje
    ale jak na razie nie am na niego sposobu. Na szczęście jak do tej poryb zawsze wraca.
    > Kadar
    > (dzisiaj pogoda pod psem)

    Mój husky się nie podkopuje i nie ucieka, bo JEST WYBIEGANY. Husky
    powinien robić co najmniej 40 km tygodniowo, to potem mu się nie chce
    wędrować.

    --
    MN

  • 43. Data: 2020-01-15 20:41:54
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Samochód też mam ogrodzić żeby pies nie pobiegł za kuną która wlazła pod
    > maskę? Drzwi wejściowe też mam ogrodzić żeby pies nie drapał? Okna
    > niskie do podłogi też mam ogrodzić?
    >
    > Ponosił pies obroże przez pół roku, aż ostatnia bateria padła i na razie
    > biega już bez obroży. Za to wie gdzie może iść a gdzie nie.

    Skoro nie nadajesz się na właściciela psa - to sobie odpuść. Kup
    pluszaka. Nie drapie, nie ucieka, nie goni zwierząt. Idealnie się nada.

    --
    MN

  • 44. Data: 2020-01-15 21:49:53
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 15 stycznia 2020 19:25:19 UTC+1 użytkownik wowa napisał:
    > Fajne, nie wiedziałem że taki sklep działa u nas.
    > Wojtek

    Ba i to nie jeden ;) Ale jak się tym człowiek nie interesuje
    to nawet nie wie że czymś takim handlują u nas i że można kupić ;)

    L.

  • 45. Data: 2020-01-15 21:56:39
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 15.01.2020 o 20:34, Marcin N pisze:

    > Mam huskiego. Czyli mistrza podkopów i skoków. Nigdy nie podkopywał się pod
    > płotem. Nie mam podmurówki. Trochę jestem zaskoczony bo myślałem podobnie do
    > Ciebie - że bez potężnego fundamentu będzie uciekał.

    Cóż, jak to mówią - i w najlepszej rodzinie znajdzie się wyrodek ;)
    Ja akurat nigdy nie miałem husky, znam ich wyczyny tylko z opowieści
    psiarzy, posiadaczy tego przemiłego skądinąd psa. Ten mój kopacz nie
    był husky. To był kundel, który przybłąkał się do nas gdy mieszkaliśmy
    w górach. No i krótko mówiąc, kopaczem był niesamowitym. Ale dałem
    radę, choć trochę pracy i materiału mnie to kosztowało.

  • 46. Data: 2020-01-15 23:58:54
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 15.01.2020 o 20:39, Marcin N pisze:

    > Mój husky się nie podkopuje i nie ucieka, bo JEST WYBIEGANY. Husky powinien robić
    > co najmniej 40 km tygodniowo, to potem mu się nie chce wędrować.

    Jeśli i Ty robisz te 40 km na własnych nogach, to tylko
    pozazdrościć. Wczoraj jadąc samochodem z jednym z moich
    psów, widziałem biegnącą chodnikiem dziewczynę. Przed nią
    biegły dwa husky, przypięte do pasa dziewczyny. Piękny
    widok. Gdybym był młodszy i młodsze miał psy, też bym
    uprawiał canicross. :)

  • 47. Data: 2020-01-16 00:40:16
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Ja to nazywam inaczej ale tez bym uprawiał.

  • 48. Data: 2020-01-16 13:22:20
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 16.01.2020 o 00:40, Kadar pisze:

    > Ja to nazywam inaczej ale tez bym uprawiał.

    Canicross jest oficjalną nazwą dyscypliny sportowej
    polegającej na bieganiu z psem/psami. A jak jest
    dyscyplina, to są i zawody w canicrossingu. Do
    przebiegnięcia jest zwykle od 2 do 5 kilometrów.
    Oczywiście amatorsko uprawiany canicross to po
    prostu bieganie z psem, wedle uznania. Swojego
    i psa. Canicrossingiem nie jest wersja pn. "Pies
    na piechotę, a pańcia rowerem", bo to nie po pańsku,
    choć istnieje odmiana psich zaprzęgów pn. canicyclocross/
    bikejoring, w której psy ciągną rower. Ale uprawiać
    "caniautocrossu" nie radzę nikomu, gdyż za to można
    już pierdyknąć. Tego "caniautocrossingowca" policja
    odnalazła:

    https://zapodaj.net/018f6326f9f03.jpg.html

  • 49. Data: 2020-01-16 13:42:02
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, January 16, 2020 at 1:22:23 PM UTC+1, collie wrote:

    > Canicross jest oficjalną nazwą dyscypliny sportowej

    Kolega Collie jest jednak mocno zafiksowany na psy ;)

  • 50. Data: 2020-01-16 13:42:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 15 stycznia 2020 19:52:43 UTC+1 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > Samochód też mam ogrodzić żeby pies nie pobiegł za kuną która wlazła pod
    > maskę? Drzwi wejściowe też mam ogrodzić żeby pies nie drapał? Okna
    > niskie do podłogi też mam ogrodzić?

    A czemużniby pies nie moze pobiec za kuna do samochodu? czy do okna na tarasie?
    Mam 2 a często i 3(tymczas) psy i o powyższych problemach dowiedziałem się od Ciebie