  • Data: 2020-02-10 21:11:59
    Temat: Okno dachowe
    Od: ks <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam dość spore ciemne poddasze i chce zamontować 2 okna dachowe.
    Zamierzam gdzieś podjechać żeby pooglądać konkretne modele róznych
    producentów.
    Możecie coś doradzić, czym się kierować na co zwrócić uwagę?
    Krokwie mam co 80cm o szerokości 7-8cm więc okno raczej o szerokości
    66cm,wysokości jeszcze nie znam.
    Dach ma 45 stopni nachylenia.
    Okna będą od północnego zachodu więc ilość słońca raczej średnia.

    Na tę chwile głównie zastanawiam się nad:
    1. Jaki producent?
    2. Ile szyb? 2-3?
    3. Czytałem coś o "niskim montazu" piszą że zarąbiscie tylko nie
    uzasadniają za bardzo dla czego.
    4. Materiał - drewno czy drewno "oblane tworzywem"

    K.S.