  • Data: 2020-02-11 10:27:35
    Temat: Re: Okno dachowe
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > Mam 20-letnie Veluxy w owczarni, na słomianym dachu - nic nie przecieka,
    > nie się nie urywa, otwierają się bez problemu. Wpuszczają dużo światła,
    > dziewczyny bardzo sobie chwalą.

    Warunki na zgrupowaniach miałyśmy bardzo dobre! Wszystko to zasługa
    naszego prezesa i nie jest prawdą, że nad łóżkami dach przeciekał!
    Szczególnie, że prawie nie padało! Prezes dba o nas jak ojciec
    najlepszy. Wszystkiego przypilnuje i jeszcze inni, niektórzy wtykają
    mu szpilki. To nie ludzie -- to wilki!

    Jarek

    --
    Łubu dubu, łubu dubu...