  • 1. Data: 2009-03-04 00:15:21
    Temat: Oznaczenia gwitnow w zarowkach
    Od: "Jan-xx" <j...@g...pl>

    Hej!

    Jestem na kupnie zarowek w sklepie wysylkowym. Nie wiem, jak sprawdzic, czy
    gwint sie zgadza. Na starej zarowce nie widze zadnych oznaczen - gwint jest
    najnormalniejszy, ten duzy. Ktora z ponizszych informacji mowi o gwincie i
    co?

    50watt ES/E27 Screw Cap (Flood 25°) : Par 25 / Hi-Spot 80
    Features:
    50watt, Average Rated Life 2500 hrs, Sharp White Light, Replaces Standard
    R80 Reflector Lamps, 240 volt

    Dzieki i pozdrawiam,

    Jan-xx

  • 2. Data: 2009-03-04 06:43:46
    Temat: Re: Oznaczenia gwitnow w zarowkach
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    Jan-xx pisze:
> [...]
    > mowi o gwincie i co?
    >
    > 50watt ES/E27 Screw Cap (Flood 25°) : Par 25 / Hi-Spot 80

    E27 - to jest "duży gwint"
    E14 - "mały gwint"

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://www.e-street.pl

  • 3. Data: 2009-03-04 06:46:32
    Od: "emarcin" <e...@p...com>

    Oznaczenia trzonków lamp to:
    E27 - "zwykly" gwint
    E14 - "cienki" gwint

    Pozdrawiam emarcin

    Uzytkownik "Jan-xx" <j...@g...pl> napisal w wiadomosci

  • 4. Data: 2009-03-04 16:39:57
    Od: "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl>

    > E27 - "zwykly" gwint
    > E14 - "cienki" gwint

    edisson 27 mm
    edisson 14 mm

    oznaczenia GU.. to general electric

  • 5. Data: 2009-03-05 01:19:25
    Od: "Jan-xx" <j...@g...pl>

    > edisson 27 mm
    > edisson 14 mm

    Te 27 mm, ja rozumiem, ze to jest dlugosc gwintu, a nie srednica. Wlasnie
    zmierzylem stary gwint - ma dlugosc 27 mm, ale srednice z 20 mm.

    Dzieki i pozdrawiam,

    --
    Jan-xx

  • 6. Data: 2009-03-05 10:01:44
    Od: czeremcha <c...@t...pl>

    On 5 Mar, 01:19, "Jan-xx" <j...@g...pl> wrote:

    > Te 27 mm, ja rozumiem, ze to jest dlugosc gwintu, a nie srednica.

    http://www.allupandon.co.uk/lighting/information/lig
    ht_bulb_caps

    Ania