  • 81. Data: 2012-03-26 21:05:31
    Temat: Re: Palnik do spawania/cięcia
    Od: <news>

    Użytkownik "Plumpi" napisał:
    > No właśnie. To Ty tu przyszedłeś zadawać pytania, skomleć i prosić
    > o pomoc, a nie ja i to powinno zakończyć Twoje dyskutowanie
    > i wymądrzanie się w tym wątku.

    Nie!!! To TY tu przyszedłeś!!!
    Wpiep**** się w cudze wątki z buciorami i wylewasz żale!
    Jak ci się nie podobam to nie trać czasu i mi to nie pisz, załóż własny
    wątek zawodowych spawaczy ekspierdów i tam przechwalaj się jaki to jesteś
    specjalista a inni nic nie potrafią, opowiadaj bajki o wybuchach jądrowych
    od kropli tłuszczy i polecaj spawarki małpom, do tego się świetnie nadajesz!

  • 82. Data: 2012-03-26 21:38:11
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    Użytkownik <news> napisał w wiadomości

    > Nie!!! To TY tu przyszedłeś!!!
    > Wpiep**** się w cudze wątki z buciorami i wylewasz żale!

    Żalisz się? Daj adres to Ci wyślę chusteczkę do otarcia łez oraz rolkę
    papieru toaletowego, żebyś się podtarł :)

    > Jak ci się nie podobam to nie trać czasu i mi to nie pisz, załóż własny
    > wątek zawodowych spawaczy ekspierdów i tam przechwalaj się jaki to jesteś
    > specjalista a inni nic nie potrafią,

    Gdybyś nie był tak ograniczony jak jesteś to byś zauważył, że nie wypowiadam
    się tu jako zawodowy spawacz, bo nim nie jestem i w żadnym zadaniu za
    takiego się nie uważałem.
    Zauważyłbyś także, że napisałem, iż prywatnie radzę sobie ze spawarkami i
    spawaniem także gazowym i choć większość rzeczy u siebie sam sobie spawam,
    bo sprawia mi to przyjemność, to wykonując usługi instalatorskie u klientów
    nie dotykam się palnika. Aby położyć dobry spaw, którego nie trzeba będzie
    poprawiać, potrzeba wielu lat praktyki oraz wiedzy z zakresu bezpieczeństwa
    użytkowania, których Ty nie masz i mieć nie będziesz, ponieważ jesteś zbyt
    tępy i zbyt zarozumiały.

    > opowiadaj bajki o wybuchach jądrowych od kropli tłuszczy i

    Nie życzę Ci tego, aby Ci się przytrafiło to co ja już miałem okazję widzieć
    zaraz po fakcie lub byłem bezpośrednim świadkiom.
    Chćby te kilka wypadków na tlenowni, o których pisałem, rozerwanie węży
    gazowych podczas prac spawaczy i zapalenie się butli gazowych
    (kilkakrotnie - z czego w 2 przypadkach osobiście gasiłem pożar butli), raz
    wyrwanie zaworu z butli tlenowej na pace samochodu, który przeleciał przez
    kabinę pomiędzy kierowcą, a pasażerem i zatrzymał się na silniku.

    > ... polecaj spawarki małpom, do tego się świetnie nadajesz!

    No to przecież Ci polecam :)

  • 83. Data: 2012-03-26 21:45:50
    Temat: Re: Palnik do spawania/cięcia i tym razem ja pytam na końcu...
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    > To wypad stąd i nie zaśmiecaj mi wątku, jak zwykle dałeś popis
    > merytorycznej
    > wypowiedzi!

    Tobie naprawdę się popier.... w główce :)
    Nie chcesz ze mną dyskutować to nie odpisuj, a zabraniać pisania mi nie
    możesz.
    To, że Ty założyłeś ten wątek nie oznacza, że jest on Twój prywatny i nikt
    nie ma do niego dostępu i nie ma prawa pisać.
    Ja zaś dostrzegam, że możesz wyrządzić krzywdę swoimi durnymi pomysłami
    (choćby to przelewanie tlenu z butli do butli), dlatego nie mogę pozwolić,
    aby tego typu durnowate Twoje pomysły pozostały bez ostrzeżenia przed
    zagrożeniem.

  • 84. Data: 2012-03-27 14:27:08
    Od: <news>

    Użytkownik "Plumpi" napisał:
> [...]
    > pomysłami (choćby to przelewanie tlenu z butli do butli), dlatego nie
    > mogę pozwolić, aby tego typu durnowate Twoje pomysły pozostały

    Cały czas zadymiasz i odwracasz kota ogonem, popierniczyło ci się we łbie,
    zadymiasz, kłamiesz i jeszcze masz pretensję że osoba zakładająca wątek ci
    się wpiernicza do dyskusji!!!
    Widzę że twoje ciągle zapowiadane obietnice nie odpowiadania już w tym
    temacie to też pic na wodę, tak samo jak twój "patent" palenia stali
    tłuszczem i sprężonym tlenem!
    Natomiast uzupełnianie tlenu do zestawu butli jest jak najbardziej
    wykonalne, ale tobie to wszystko sprawia problem, więc lepiej się takimi
    rzeczami nie zajmuj, bo może już wystarczy tych nieszczęśliwych wypadków w
    twoim życiu, a jak będziesz chciał sobie wbić kilka gwoździ w ścianę to
    lepiej zatrudnij fachowca z uprawnieniami, kursami i latami doświadczenia bo
    sam to możesz sobie i innym zrobić wielką krzywdę!

  • 85. Data: 2012-03-27 16:08:48
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

> [...]
    > lepiej zatrudnij fachowca z uprawnieniami, kursami i latami doświadczenia
    > bo sam to możesz sobie i innym zrobić wielką krzywdę!

    Za to ty jesteś "geniuszem", który nie ma pojęcia w temacie, nie zna teorii,
    nie praktykował i nie miał nawet do czynienia, ale wie, że jest w tym
    najlepszy, lepszy nawet od zawodowców po szkołach i z kilkudziesięcioletnią
    praktyką.
    Po prostu jesteś bufonem, który nigdy do niczego nie dojdzie, bo nie jesteś
    w stanie czerpać z doświadczeń innych. Myślisz, że wszyscy w koło będą
    przyklaskiwali twoim durnym pomysłom, a tych, którzy się tobie sprzeciwiają
    wyzywasz od kłamców.
    Jesteś bezczelnym, tępym i kłamliwym trollem.
    Co do obietnic nieodpisywania w tym temacie to tylko twoje chore urojenia,
    ponieważ nigdzie takich obietnic nie składałem.
    Stwierdzenie, że dalsza dyskusja z tobą jest stratą czasu nie jest obietnicą
    nieodpowiadania. Jest to metafora, która w podtekści niesie inny przekaż "że
    jesteś idiotą".

  • 86. Data: 2012-03-27 16:55:13
    Od: <news>

    Użytkownik "Plumpi" napisał:
    Zamilkniesz wreszcie idioto?!

  • 87. Data: 2012-03-27 17:29:54
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Daj mu przetłoczyć ten tlen, przynajmniej będzie
    spokój na grupie.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 88. Data: 2012-03-27 17:39:32
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    > Zamilkniesz wreszcie idioto?!

    Jak długo masz zamiar dyskutować, spoglądając w lusterko? :)