  • 11. Data: 2016-06-20 15:15:06
    Temat: Re: Panele fotowoltaiczne od InPostu
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 czerwca 2016 15:13:59 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Do dupy ten interes, z gory bylo wiadomo ;)

    Aha Kris ale nie dopytales co po 15 latach - panele zostaja Twoje?
    Jak tak i rzeczywiscie maja 25 lat trwalosci to moooooooooooooooze w niektorych
    wypadkach (jak ktos ma b. drogi prad np.) sie to po 20 latach komus zacznie
    zwracac :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2016-06-20 15:18:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 czerwca 2016 15:01:33 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > -SŁONECZNA RODZINA:
    > - 199 zł miesięcznie
    > - moc instalacji 4 kWp, roczna produkcja 4000 kWh,
    4000kWh to 333kWh miesięcznie czyli dokładnie tyle ile zużywam w średnio w swoim
    domu.
    Wychodzi więc że mógłbym się od prądu z Energii odłączyć;)
    Tylko nocą jakoś kiepskawo by było czy za dnia jak słoneczko za chmurami;)

  • 13. Data: 2016-06-20 15:20:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 czerwca 2016 15:15:07 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Aha Kris ale nie dopytales co po 15 latach - panele zostaja Twoje?
    Jo. Pisałem przeca;)

  • 14. Data: 2016-06-20 15:22:27
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 czerwca 2016 15:18:50 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    > Wychodzi więc że mógłbym się od prądu z Energii odłączyć;)
    > Tylko nocą jakoś kiepskawo by było czy za dnia jak słoneczko za chmurami;)

    Gdziestam (nie czasem tu?) czytalem ze weszla ustawa i mozna oddawac prad w
    cenie 80% ceny zakupu. Czyli jakbys zwrocil tyle ile zuzyjesz to zaplacilbys
    tylko 20% tego co teraz :) Pytanie, czy sprzet do "oddawania" tego pradu
    jest w oferowanym zestawie (nie znam sie).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 15. Data: 2016-06-20 15:22:31
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 20.06.2016 o 14:22, GreDi pisze:
> [...]
    a-ze-slonca/

    > Ja nie bardzo jestem w temacie. Powiedźcie mi, czy to się kalkuluje bez
    > dofinansowania?

    Tak, dla naciągaczy.

  • 16. Data: 2016-06-20 15:23:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 czerwca 2016 15:13:59 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Do dupy ten interes, z gory bylo wiadomo ;)
    Aż mnie korci żeby się umówić na spotkanie z ich doradcą i posłuchać jak będzie mi to
    sprzedawał;)

  • 17. Data: 2016-06-20 15:23:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A czy daja gwarancje ze jak sie nie uzyska ile gwarantuja to doplaca? Oferta to taki
    kolejny bamber gold.

  • 18. Data: 2016-06-20 15:25:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 czerwca 2016 15:23:18 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > A czy daja gwarancje ze jak sie nie uzyska ile gwarantuja to doplaca?
    http://inpostfinanse.pl/panele-fotowoltaiczne-energi
    a-ze-slonca/
    Wpisz się, oddzwaniają szybko to dopytasz. Dasz znać

  • 19. Data: 2016-06-20 15:31:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Podle ze strony firmy jest to ze zatrudnia deptaczy doradcow na taki typ umowy ze ze
    kase dostana jak zywca zlapia. Tak mi sie wydaje. W takiej sytuacji firma nie
    ryzykuje piecdziesieciu groszy. Gdzies slyszalem ze tym co dla nich listy roznosza
    bardzo malo placa. Poza tym jak by poszukac na swiecie to taka instalacje jak oni
    proponuja docelowo za 50 tysi mozna by pewno kupic za polowe kwoty.

  • 20. Data: 2016-06-20 15:33:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 czerwca 2016 15:25:19 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > http://inpostfinanse.pl/panele-fotowoltaiczne-energi
    a-ze-slonca/
    > Wpisz się, oddzwaniają szybko to dopytasz. Dasz znać

    http://columbusenergy.pl/
    to "oni"