  • 91. Data: 2018-10-23 21:23:37
    Temat: Re: Panele słoneczne - o co pytać
    Od: nadir <n...@h...org>

    > [...] musial miec zgode od konserwatora zabytkow[...]

    Jak to było z tym balsamem na oczy?
    :P

  • 92. Data: 2018-10-23 22:23:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A dla mnie nijak. Nie moje malpy nie moj cyrk a co mnie to obchodzi. To ja dzisiaj
    jestem cenny dla wlasciciela a nie wlasciciel dla mnie. W tej chwili na trzdziesci
    mieszkan tam gdzie mieszkam cztery stoja wolne. Czasy ze o mieszkanie w Lodzi trudno
    sie skonczyly z pietnascie lat temu. Mnie ma nie kapac z sufitu bo jak kapie to ten
    co mi ubezpiecza mieszkanie ma sprawe do wlasciciela budynku bedacego w moim
    przypadku administratorem. Poza tym jedno rezerwowe puste mieszkanie mam.

  • 93. Data: 2018-10-24 09:18:17
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 Oct 2018 11:48:45 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Najtanszy spelniajacy warunki energetyki zeby podlaczyc instalacje do sieci.

    Słyszał ktoś tu o falownikach jednofazowych? To niech rzuci jakimiś
    namiarami.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 94. Data: 2018-10-24 09:27:51
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 24 października 2018 09:18:19 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski
    napisał:
    > Słyszał ktoś tu o falownikach jednofazowych? To niech rzuci jakimiś
    > namiarami.

    Ale że nie rozumiem problemu... Pełno jest falowników jednofazowych.

    L.

  • 95. Data: 2018-10-24 09:40:19
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 24 Oct 2018 00:27:51 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):

    > Ale że nie rozumiem problemu... Pełno jest falowników jednofazowych.

    A czy one muszą czy nie muszą współpracować z akumulatorem?

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 96. Data: 2018-10-24 09:42:17
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 października 2018 22:23:17 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
> [...]
    jestem cenny dla wlasciciela a nie wlasciciel dla mnie. W tej chwili na trzdziesci
    mieszkan tam gdzie mieszkam cztery stoja wolne. Czasy ze o

    Haha. Ciekaw jestem czemu ;) Czyżby nikt nie chciał mieszkać w starej
    zapyziałej kamienicy w jakiejś okrytej złą sławą dzielnicy Łodzi? SEERIO?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 97. Data: 2018-10-24 09:45:11
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    napisał:

    > na trzdziesci mieszkan tam gdzie mieszkam cztery stoja wolne. Czasy ze o
    > mieszkanie w Lodzi trudno sie skonczyly z pietnascie lat temu. Mnie ma nie

    https://scr.pgr.pl/2018/10/2018-10-24_09-45-01-59194
    .png

    Twoje okolice? :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 98. Data: 2018-10-24 10:05:47
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 24 października 2018 09:40:20 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski
    napisał:
    > A czy one muszą czy nie muszą współpracować z akumulatorem?

    Nie muszą. A mało który może :>

    L.

  • 99. Data: 2018-10-24 10:07:07
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 24 października 2018 09:45:12 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > https://scr.pgr.pl/2018/10/2018-10-24_09-45-01-59194
    .png

    > Twoje okolice? :D

    Nieładnie pisać "żuli i lumpów". Forma poprawna politycznie to "patolodzy" :P

    L.

  • 100. Data: 2018-10-24 11:20:51
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 24.10.2018 09:42, Adam Sz. pisze:

    > Czyżby nikt nie chciał mieszkać w starej
    > zapyziałej kamienicy w jakiejś okrytej złą sławą dzielnicy Łodzi?

    Bałuty. Limanowskiego (Limanka), Piwna, Rybna i tak dalej,
    i tym podobne. I wszystko jasne.