  • 21. Data: 2009-11-09 09:48:42
    Temat: Re: Pianka Soudal dwuskładnikowa - pomocy kupiłem bubel
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 9 Lis, 09:32, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
    > Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomościnews:hd6u69$4ec$1@inews.gazeta.pl...

    > Czesciowo ze mnie tez - uzylem slowa felerna. Ja po prostu nie zgadzam sie
    > ze z gory zalozona teza, ze jak komus cos nie wyszlo to wylacznie jego
    > wina - a mogla byc instrukcja do dupy. Napisac dobra to trzeba sie troche
    > wysilic - ma byc ona napisana tak, zeby czytajacej osobie NIE DAC SZANSY na
    > bledne zrozumienie. Po drugiej mogl naprawde trafic syfiasta sztuke, wiec
    > nie widze powodu by od razu pisac o czarnym PR lub wmawiac komus
    > nieumiejetnosci wszelkiej masci.

    A ja z innej beczki...
    Uprzedzam że nigdy nie bawiłem się pianką 2K, więc może wypisuje
    herezje ...
    ;-)

    Ale biorąc pod uwagę to, że większość pian 2K jakie widziałem
    spieniała sie pod wpływem zmieszania 2 komponentów, cały ten opis tej
    sytuacji wydaje mi się jakiś nieprawdopodobny. Widziałem jak sie robi
    piankę mieszając we wiadrze 2 komponenty. Zero jakiegoś ciśnienia
    przedtem.. Jakim więc cudem niezmieszane składniki spowodowały wypływ
    piany? Skoro nie został rozbity zasobnik z 2-gim komponentem, to IMHO
    piana (jeżeli nawet w skutek trzepania powstała) nie powinna mieć
    żadnego ciśnienia i nie powinna nawet wyjść z pojemnika. Jakim więc
    cudem udało się tym opianować prawie całe drzwi?

    Słyszałem że niewykorzystany pojemnik z pianką 2K (oczywiście po
    zmieszaniu komponentów) może eksplodować, co by potwierdzało moją
    teorię, że historyjka wydaje się być naciągana.

    Może więc nie samochody, tylko rowery i nie w Leningradzie tylko w
    Moskwie i nie rozdawali tylko kradli ...
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 22. Data: 2009-11-09 17:21:39
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    >Może więc nie samochody, tylko rowery i nie w Leningradzie tylko w
    >Moskwie i nie rozdawali tylko kradli ...

    Rowery to owszem ruskie wynalezli, ale nie w Moskwie a u Niemca na strychu.

    Pozdro.. TK

  • 23. Data: 2009-11-09 18:19:58
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl>

    Ghost <g...@e...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:hd6u69$4ec$1@inews.gazeta.pl...

    > Czesciowo ze mnie tez - uzylem slowa felerna.

    Zdecydowanie nie z Ciebie, wszystkie cytaty są od Irokeza, co zresztą możesz
    łatwo sprawdzić ;)

> [...]
    > bledne zrozumienie. Po drugiej mogl naprawde trafic syfiasta sztuke, wiec
    > nie widze powodu by od razu pisac o czarnym PR lub wmawiac komus

    Nic nie wmawiam, wszak Irokez nie pisze o "feralnym egzemplarzu" tylko
    wyraźnie o "syfiastej piance" i to wielokrotnie, więc nic mu się nie wypsnęło.
    Konsekwentnie twierdzi, że ta piana jest do niczego jak i, w domyśle, jej
    producent. To jest właśnie czarny PR, niezależnie od poziomu twojej
    wrażliwości społecznej ;)
    pzdr., PB

  • 24. Data: 2009-11-09 19:03:18
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:hd9mgd$aps$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > Konsekwentnie twierdzi, że ta piana jest do niczego jak i, w domyśle, jej
    > producent. To jest właśnie czarny PR, niezależnie od poziomu twojej

    Wybacz, ale domysł to jest wyłacznie Twój.
    Z powodzeniem uzywam wielu innych wyrobów Soudala.
    Ta konstrukcja mnie jednak zawiodła (chociaz futryna sie trzyma na białym,
    ale mogłem kupić ten tańszy)
    W dodatku po Twojej wypowiedzi że nie przeczytałem instrukcji, nie wiem czy
    aby na pewno o tym samym produkcie rozmawiamy.
    Jest to pianka 2K ciśnieniowa z rurką a nie do pistoletu. Instrukcję jak
    chcesz mogę zrobić fotę, bo jeszcze w wiaderku mi to leży.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 25. Data: 2009-11-09 19:06:38
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    v.googlegroups.com...

[...]

    jest to pianka nie do pistoletu, tylko z własnym aplikatorem.
    Bez rozwalenia "utwardzacza" zachowuje się (przynajmniej to co miałem w
    ręce) identycznie jak zwykła, naciskasz, leci, chłodzi się rurka czyli się
    gaz rozpręża itp itd.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez