  • 11. Data: 2009-11-08 14:45:01
    Temat: Re: Pianka Soudal dwuskładnikowa - pomocy kupiłem bubel
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl>

    Stolat <c...@g...pl> napisał(a):

    > Widzę, że talenty nauczycielskie i "dobre rady" ostanio wyrastają na grupie
    > jak grzyby po deszczu.
    > Zwłaszcza takie, co nic nie wnoszą fachowego.

    No więc teraz fachowa porada (się za nią należy 5 dych):
    "przez zastosowaniem preparatu należy ze zrozumieniem przeczytać cała
    instrukcję obsługi."
    Teraz dobrze?
    Ja rozumem, że czegoś się niezrozumiało, też mi się to zdarza, ale publiczne
    miauczenie że preparat xyz jest bublem bo ma się kłopoty z językiem polskim to
    już gruba przesada.
    Polska mowa być trudna mowa.
    pzdr., PB

  • 12. Data: 2009-11-08 14:51:42
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Tornad" <t...@v...pl> napisał w wiadomości

    > No to pol biedy. Musi co, jakas czesc utwardzacza jednak dostala sie do
    > pianki
    > i ja utwardzila. Ilosc utwardzacza nie jest krytyczna, czesto o wiele za
    > malo
    > w stosunku do zalecen, rowniez powoduje sieciowanie tyle, ze to troche
    > dluzej
    > trwa. A to zielone no to nie jest substancja ulegajaca utwardzeniu wiec
    > nierozmieszany nadmiar pozostal plynny czy polplynny. Z tego co piszesz i
    > sie
    > slusznie wqrwiles tusze, ze dasz sobie rade.

    Chyba to nie do końca jest utwardzacz w pełnym tego słowa znaczeniu.
    Nic sie nie dostało do białej pianki, ani tyci zielonkawego.
    Biała pianka jest twarda i sucha jak stary krakers.Bez problemu się tnie
    nozykiem do tapet.
    Tam gdzie dostało sie zielone konsystencja jest taka bardziej elastyczna.
    Niby twarde ale pod nozykiem nie jest już tak sucho i łatwo... No właśnie
    wydaje mi się że to miało z jednej strony przyspieszyć utwardzanie (tam
    gdzie się zmieszało utwardziło się najwcześniej, białe potem, ciemnozielone
    do teraz jest gumowate) a z drugiej byc może poprawić przyczepność do
    powierzchni.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 13. Data: 2009-11-08 15:00:02
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:hd6lhc$231$1@inews.gazeta.pl...

    > No więc teraz fachowa porada (się za nią należy 5 dych):
    > "przez zastosowaniem preparatu należy ze zrozumieniem przeczytać cała
    > instrukcję obsługi."
    > Teraz dobrze?

    Nosz kurde.. "pokretło na spodzie przekręcać w prawą stronę do ustapienia
    oporu. to znaczy że drugi składnik został uwolniony"
    Nawet rysunek jest. Kręciłem więcej niż te 5 razy na rysunku, oporu nie
    było, mogłem puszka jeździć na tym kole jak resorakiem.
    Co do diabła jeszcze miałem zrobić?
    Dalej pisze o mieszaniu. Mieszałem... aż się zagotowałem jak to draństwo
    nadal było białe. Uwolnienie nastąpiło po walnięciu zdrowym w ten biały
    dzyndzel na spodzie i szarpnieciu kółkiem aż do wyrwania. Wtedy był ledwo
    słyszalny krótki syk w środku.

> [...]
    > publiczne
    > miauczenie że preparat xyz jest bublem bo ma się kłopoty z językiem

    Nie czytanie postu na który sie odpowiada tez jest grubą przesadą.

    --
    Irokez

  • 14. Data: 2009-11-08 15:00:32
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    > No więc teraz fachowa porada (się za nią należy 5 dych):

    Mogę zapłacić w naturze :P.

> [...]
    > publiczne
    > miauczenie że preparat xyz jest bublem bo ma się kłopoty z językiem

    Z tym się oczywiście zgodzę, ale nie sądze aby osoby czytające ten wątek,
    wywnioskowały że ten preparat to shit.
    Ja myśle że raczej wywnioskowały, że Irokez nie potrafił odpalić maszynerii.
    Ta grupa jako jedna z nieliczyny trzyma jeszce poziom merytoryczny i kulturę
    wyrażania na wysokim poziomie.
    Nie niszczmy tego stwierdzenieniami tego typu jak twoje.
    Nie traktujmy ludzi z góry, to nie jest grupa dla wybranych :).
    Są tu wsród nas zwykli zjadacze chelba jak i osoby które zarobkowo się tą
    dziedziną parają.

    No dobra bo sie rozpisałem.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 15. Data: 2009-11-08 15:51:30
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Stolat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wywnioskowały że ten preparat to shit.
    > Ja myśle że raczej wywnioskowały, że Irokez nie potrafił odpalić

    A nie sadzisz, ze mogl trafic na fatalna sztuke?

  • 16. Data: 2009-11-08 16:11:05
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl>

    Stolat <c...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > Nie traktujmy ludzi z góry, to nie jest grupa dla wybranych :).
    > Są tu wsród nas zwykli zjadacze chelba jak i osoby które zarobkowo się tą

    Masz rację, ale jak znajduję w kilku zdaniach:
    [cytaty]
    "kupiłem bubel", "Syf jakich mało", "ten syf", "kupiłem to pierwszy i ostatni
    raz w życu", "puszka felerna", "jak widać można trafić bubla"
    [/cytaty]
    można domniemywać że ich autorem jest np. ktoś od czarnego PR z konkurencji.
    Nawet jeśli nieświadomie to pod szkalowanie podchodzi, skądinąd zacnego
    producenta.
    pzdr., PB

  • 17. Data: 2009-11-08 16:25:26
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:hd6qip$ke8$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > konkurencji.
    > Nawet jeśli nieświadomie to pod szkalowanie podchodzi, skądinąd zacnego

    Tzn. ja jestem od czarnego PR bo chcialem felernoscia sztuki wyjasnic, ze
    towar byc moze jest dobry tylko akurat komus sie trafila nie taka sztuka?
    Szepty tez slyszysz?

  • 18. Data: 2009-11-08 17:12:41
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl>

    Ghost <g...@e...pl> napisał(a):

> [...]
    > towar byc moze jest dobry tylko akurat komus sie trafila nie taka sztuka?

    A to były cytaty z Ciebie czy może z kogoś innego? Też problemy z czytaniem ze
    zrozumieniem? ;)

    > Szepty tez slyszysz?

    Z za ściany nie, ściany z cegieł tak nie przenoszą :P

    pzdr., PB

  • 19. Data: 2009-11-08 21:43:19
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:hd6u69$4ec$1@inews.gazeta.pl...

    > A to były cytaty z Ciebie czy może z kogoś innego? Też problemy z
    > czytaniem ze
    > zrozumieniem? ;)

    Bo ja wiem?
    Po pierwsze to tnijcie Panowie cytaty, a po drugie jak chcesz to mozemy w
    ogole Ci nie odpowiadac jak Cie to stresuje. Albo lepiej napisz kto moze a
    kto nie.

    Pozdro.. TK

  • 20. Data: 2009-11-09 08:32:12
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    wiadomości news:hd6u69$4ec$1@inews.gazeta.pl...

    > A to były cytaty z Ciebie czy może z kogoś innego? Też problemy z

    Czesciowo ze mnie tez - uzylem slowa felerna. Ja po prostu nie zgadzam sie
    ze z gory zalozona teza, ze jak komus cos nie wyszlo to wylacznie jego
    wina - a mogla byc instrukcja do dupy. Napisac dobra to trzeba sie troche
    wysilic - ma byc ona napisana tak, zeby czytajacej osobie NIE DAC SZANSY na
    bledne zrozumienie. Po drugiej mogl naprawde trafic syfiasta sztuke, wiec
    nie widze powodu by od razu pisac o czarnym PR lub wmawiac komus
    nieumiejetnosci wszelkiej masci.