  • 11. Data: 2018-09-06 13:10:57
    Temat: Re: Pierwszy projektory
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak stracic? Miejsce projektora jest pod sufitem. Zakazujesz grania w koszykowke w
    domu. Zeby bylo smieszniej projektory maja tak zrobione uklady optyczne ze najlepszy
    obraz jest wtedy jak os obiektywu jest na dolnej krawedzi ekranu lub troche nizej.
    Pod sufitem projektor musi byc do gory nogami.

  • 12. Data: 2018-09-06 13:16:16
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 września 2018 12:52:51 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Ale pomiedzy chinczykiem a epsonem jest kolosalna roznica na korzysc epsona
    oczywiscie.

    Ale jest o 100% lepiej? Bo chyba o tyle dałeś wiecej za kolejnego.

    > Jak projektor to tylko z wbudowanym dostepem do netu i androidem.
    I tak naprawdę to tu mam zagwozkę. Bo mam tablet z 1GB i nawet dzieciaki
    go nie chcą bo tak wolno chodzi.
    A można wyłaczyć te androidy i przez kabel puścić sygnał.

  • 13. Data: 2018-09-06 13:29:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mam boxa z 1GB RAMu i filmy w 8k z netu na epsonie wyswietla bez zaciec pod warunkiem
    ze myszka nie ruszam. Przy 4k z netu idzie plynnie bez zgledu na ruszanie myszka. W
    chinczyku mam 512RAMu i tnie przy ruszaniu myszka przy 4k. Jak z grami nie wiem bo
    dorosly jestem i nie gram.

  • 14. Data: 2018-09-06 13:35:12
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 września 2018 13:29:01 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Mam boxa z 1GB RAMu i filmy w 8k
    Czyli przy epsonie masz BoxTV który można kupić oddzielnie
    i on spełnia twoje oczekiwania?

  • 15. Data: 2018-09-06 13:44:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Trudno mi powiedziec ile jest lepiej. Musialbym porownac nowy z nowym. Chinczyk swoje
    przeszedl i prosi o nowa matryce. Z zuzyta i z mniejsza rozdzielczoscia teraz
    chinczyk jest z 30% gorszy. Poza tym mam spory astygmatyzm i bez okularow wszystko
    widze troche nieostre. Projektor to nie telewizor. Wszystkie doswiadczenia z
    telewizorem mozna w buty sobie wsadzic. Projektory to inna klasa, do telewizora nie
    mozna porownywac chociazby dlatego ze oglada sie w swietle odbitym, naturalnym dla
    oka czlowieka. Jak ustawic mojego epsona tak zeby dal obraz wielkosci takiej jak maja
    wystawione w sklepach na wystawach jakies super sony 4k za piecdziesiat klockow. To
    subiektywnie oceniam ze obraz tego samego materialu z projektora fhd za 2050
    wyswietlony na plycie KG pomalowanej na szaro bedzie lepszy.

  • 16. Data: 2018-09-06 13:49:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Spelnia w stu dwudziestu procentach. Niby epson ma proteze w postaci wifi i jakis
    smieszny system operacyjny ale dzialajacy gorzej niz OS w atari65. Japonczyk w
    domowym projektorze zrobil tak ze nie da sie filmu z netu puscic. A chinczyk do
    tanszego zalozyl androida i wszystko smiga az milo.

  • 17. Data: 2018-09-06 13:57:39
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 września 2018 13:49:14 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    domowym projektorze zrobil tak ze nie da sie filmu z netu puscic. A chinczyk do
    tanszego zalozyl androida i wszystko smiga az milo.

    Dobra to jak mi do wieczora mi nie przejdzie to kupie tego tańszego.
    A potem ewentualnie dokupie TVbox jak będzie w narodzie
    chęć oglądania.
    Dzieki za informacje

  • 18. Data: 2018-09-06 14:04:25
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-09-06 o 13:06, Bolko pisze:
> [...]
    >>> https://www.gearbest.com/projectors/pp_1412191.html?
    wid=1433363
    html?wid=1433363

    > Wczoraj mi przyszło coś z Bratysławy.

    Chińskiej?

    > Nie zapłaciłem.

    Jakoś nie widzę na ww linkach magazynu w Bratysławie

    --
    Pete

  • 19. Data: 2018-09-06 14:13:59
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 września 2018 14:04:23 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

> [...]
    html?wid=1433363

    > Chińskiej?

    > Jakoś nie widzę na ww linkach magazynu w Bratysławie

    Kupiłem słuchawki xiaomi w tym sklepie.
    Na kopercie którą otrzymałem był nadawca z Bratysławy

  • 20. Data: 2018-09-06 14:22:12
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-09-06 o 14:13, Bolko pisze:

    wid=1433363
    html?wid=1433363

    > Kupiłem słuchawki xiaomi w tym sklepie.
    > Na kopercie którą otrzymałem był nadawca z Bratysławy

    Drobnicą PP się nie zajmuje. Ale taki projektor z racji gabarytów ma
    duże szanse 'wpaść na cło'

    --
    Pete