  • 31. Data: 2018-09-07 02:52:09
    Temat: Re: Pierwszy projektory
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie mam projektora kinowego w domu. Rozmawiamy o domowych projektorach a nie
    kinowych. Rozmawiamy o projektorach ktore dla siebie sami kupujemy. Twoje porownania
    sa mniej wiecej takie jakie jak porownanie barwy na kurierze do kurwy na barierze. Od
    ponad dwoch lat codziennie po kilkanascie godzin uzywam projektora 720. Od ponad
    dwoch miesiecy doszedl uzywany codziennie, zamiennie z pierwszym, projektor 1080. Kto
    jak kto ale tutaj to ja jestem prawie ekspertem w projektorach domowych. Prawie bo do
    kompletu brakuje mi doswiadczenia z domowym projektorem dlp. Mam projektor lcd i
    3xlcd.

  • 32. Data: 2018-09-07 19:46:44
    Od: l...@g...com

    Codziennie po kilkanaście godzin? Masz zdrowie.

  • 33. Data: 2018-09-07 22:43:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 września 2018 21:49:40 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > Będzie Ci się podobał, bo wyjścia mieć nie będziesz. Jak to mówią,
    > biednego nie stać na tanie rzeczy.

    W dzisiejszych czasach to powiedzenie nieaktualne mocno jest

  • 34. Data: 2018-09-08 12:00:49
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 07.09.2018 o 22:43, Kris pisze:
    > W dzisiejszych czasach to powiedzenie nieaktualne mocno jest

    W sensie 20 lat temu na aliexpress ludzie kupowali dziadostwo z chin, a
    dzisiaj dobry towar? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 35. Data: 2018-09-08 12:17:59
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 9/6/2018 2:38 PM, sirapacz wrote:
    > Chinole są obecnie dostarczane także z polski.

    To działa nieco inaczej, chińczyk wysyła "do swojego człowieka" a on
    nakleja nastepna naklejkę i nadaje lokalnie. Nie wiem na czym polega
    tutaj oszczędzanie, ale dostaje obecnie około 30% przesylek z podwojną
    naklejką. Jak ja odkleisz to pod spodem jest inny adresat, najczęsciej
    jakiś "prywatny".

    Magazynu w PL jeszcze nie widziałem, najbliższy to Estonia. Przychodzą
    też z Niemiec, Turcjii, Bułgarii, traiły się Wyspy Owcze (!).

    > zamowione na ali graty były nadane w polsce przez polską firmę -
    > drobnica ale jednak.

    Być może masz na mysli mymest. Skandaliczne. Kioski ruchu mają 5 dni na
    odebranie i to wcale nie roboczych, poczta 2 tyg. Nie odbierzesz, paczka
    odsyłana. Dodatkowo ruchy pracują obecnie zazyczaj do 17 a coraz więcej
    po 16 jest zamykana mimo innych godzin pracy. Paczka w ruchu to nastepna
    obok kuriera usługa kierowana do emerytów, rencistów i bezrobotnych.

    > jedną chińczykowatą paczkę odebrałem też z punktu ruchu (w jakiejś
    > drogerii)

    Dodatkowo mymest raz wysłało mi paczkę do kiosku ruchu nascie km dalej
    niż powinno. Nie, nie można zmienić. Odbierasz albo zabieramy. Coś jak
    pistolet przystawiony do głowy.

    Dodatkowo nie ma jak zmienić tego po stronie ali. Wybierasz chińską
    pocztę a i tak przychodzi mymestem.