  • 11. Data: 2009-06-29 20:32:38
    Temat: Re: Płyta indukcyjna - pytania do użytkowników
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    Jacek Osiecki pisze:

    > Tak jak już inni napisali - poniżej pewnej wielkości garnka pole odmówi
    > współpracy. Na niektórych płytach ten minimalny rozmiar jest zaznaczony,
    > na innych trzeba go wyczuć -

    raczej zajrzeć do instrukcji ;)

  • 12. Data: 2009-06-30 11:13:53
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 29 Jun 2009 22:32:38 +0200, doslaw napisał(a):
    > raczej zajrzeć do instrukcji ;)

    Takie rzeczy to w ostateczności :>
    Już nie mówiąc, że jak wyczytasz w instrukcji "80% powierzchni" to i tak
    będziesz musiał wyczuć ile to jest, chyba że siądziesz z kalkulatorem i
    linijką :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 13. Data: 2009-06-30 20:13:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kko wrote:
    > Witam, jestem przed zakupem i chciałbym się upewnić:
    > na logikę - przy indukcji nie są potrzebne funkcje typu Auto Focus?
    > (czyli dopasowanie do wielkości garnka).
    > Czy pow styku musi być pełna? Np co jeśli patelnia będzie trochę
    > wystawać poza pole......? Albo jeśli na duże pole damy mały garnuszek
    > - ma to jakieś znaczenie? - wielkość generowanej mocy jest stała
    > (oczywiście wg ustawień) bez względu na wielkość naczynia?
    > I ostatnie, może głupie pytanie ;): jeśli garnek przyciąga magnes to
    > garnek się nadaje? Nie ma co cudować z tymi - niby specjalnymi, w nich
> [...]

    W instrukcji kuchenki teka jest podana tabelka jaka moc z jakiego pola przy
    jakiej średnicy garnka będzie.

    garnek nie musi mieć idelanie płaskiego dna.

    bardzo dobrze chodza stare stalowe gary emaliowane.

  • 14. Data: 2009-07-01 10:30:16
    Od: kko <m...@g...com>

    On 30 Cze, 22:13, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > W instrukcji kuchenki teka jest podana tabelka jaka moc z jakiego pola przy
    > jakiej średnicy garnka będzie.
    >
    > garnek nie musi mieć idelanie płaskiego dna.
    >
    > bardzo dobrze chodza stare stalowe gary emaliowane.

    Dzięki za info, właśnie czytam o sprzęcie "Teka" - widziałem w innym
    poście, że jesteś zadowolony z płyty tej firmy...
    Nigdy wcześniej nic nie słyszałem o tej firmie, a wychodzi na to, że
    całkiem spore doświadczenie w AGD mają i ich indukcje wyglądają
    całkiem atrakcyjnie w zestawieniu: wygląd/funkcje/cena
    pzdr

  • 15. Data: 2009-07-01 10:36:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kko wrote:

> [...]
    > całkiem spore doświadczenie w AGD mają i ich indukcje wyglądają
    > całkiem atrakcyjnie w zestawieniu: wygląd/funkcje/cena

    hm ja sobie zrobiłem dość solidny przegląd co można kupić.

    i z TEKi kupiłem tylko indukcję, zmywarka obowiązkowo Bosch, mikrofala
    samsung, piekarnik i lodówka elektrolux.

  • 16. Data: 2009-07-01 12:39:38
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > hm ja sobie zrobiłem dość solidny przegląd co można kupić.
    >
    > i z TEKi kupiłem tylko indukcję, zmywarka obowiązkowo Bosch, mikrofala
    > samsung, piekarnik i lodówka elektrolux.

    o. a ja z teki kupilem plyte, wyciag i piekarniko-mikrofale, zmywarka
    jak wyzej, zreszta innej opcji nie widze;), lodowka jak wyzej

    plyta/wyciag ok, brak zastrzezen (plyte mam na 230v podlaczona)
    2w1 obecnie bym chyba kupil jednak innej firmy, mozliwe ze AEG
    Elektroluxa (mama ma i nawet fajna jest)
    lodowka - naprawde super cicha (43dB), tylko te plastiki szuflad sa
    slabej jakosci (w zamrazalce mi juz popekaly od wysuwania )

  • 17. Data: 2009-07-01 20:45:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    doslaw wrote:
> [...]
    > lodowka - naprawde super cicha (43dB), tylko te plastiki szuflad sa
    > slabej jakosci (w zamrazalce mi juz popekaly od wysuwania )

    w indukcjach trzeba zwracać uwagę na dwa elementy

    sposób i elastyczność zasialania oraz cichość układu grzewczego.

    z moich badań sieciowych wynika że bardzo wiele płyt buczy i piszczy jak
    diabli szczególnie a dużych mocach i to jest b.głośne piszczenie upierdliwe
    w domu. TEKA jest cichutka

    teka może być zasilona na wiele sposobów co jest wygodne

  • 18. Data: 2009-07-01 21:50:12
    Od: kko <m...@g...com>

    Dobrze Was się czyta, bo jestem przed zakupem "wszystkiego" ;), z
    ciekawości (OT) czemu tylko Bosch ze zmywarek? Bo ja aż takich
    kategorycznych wniosków nie wyciągnąłem śledząc temat w necie...

  • 19. Data: 2009-07-01 22:34:47
    Od: "Krzysztof W." <k...@o...eu>

    doslaw pisze:
> [...]

    > 2w1 obecnie bym chyba kupil jednak innej firmy, mozliwe ze AEG
    > Elektroluxa (mama ma i nawet fajna jest)

    Ja takie kombi przerabiałem na wszystkie opcje i według mnie najlepszą
    ofertę ze względu na możliwości mają właściwie tylko dwie firmy. Jedna
    to Whirlpool a druga to Siemens.

    Whirlpool robi świetne mikrofale i piekarniki. Moi rodzice mają właśnie
    piekarnik i mikrofale tej firmy, działają świetnie i mają pełno
    przydatnej i bardzo prostej w obsłudze automatyki. Dlatego też dokładnie
    przyjrzałem się modelowi kombi, czyli piekarnik łączony z mikrofalą, i
    byłby z pewnością super. Ostatecznie jednak kupiłem Siemensa, przede
    wszystkim ze względu na to, że bardziej pasował mi jego design. Na
    korzyść Whirlpoola wypadał bardzo korzystny stosunek - cena do
    możliwości, no ale u mnie w kuchni musi wszystko do siebie pasować,
    nawet jeśli ma być droższe. :)

    Warto ściągnąć sobie instrukcje tych urządzeń i spokojnie przewertować
    ich obsługę i możliwości. Właśnie po takim zagłębieniu się w funkcję a
    potem obejrzenie w sklepie, Teka szybko odpadła, gdyż w tych
    piekarniko-mikrofalach możliwościami w porównaniu do Whirlpoola i
    Siemensa wypadała bardzo blado i dodatkowo miała o około 10 litrów
    mniejszą pojemność.

    Z Whirlpoola miał być to ten model:

    http://www.whirlpool.pl/app.cnt/whr/pl_PL/pageid/pgp
    roddtl001/catid/1/subcatid/5/prodid/32287

    Zaś Siemens, który ostatecznie kupiłem, to ten:

    http://www.siemens-home.pl/produkty/piekarniki-i-kuc
    henki-mikrofalowe/piekarniki-kompaktowe-i-parowe/HB8
    6P572.html

    Pozdrawiam,
    Arte

  • 20. Data: 2009-07-02 15:25:52
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 1 Jul 2009 22:45:08 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

> [...]
    > diabli szczególnie a dużych mocach i to jest b.głośne piszczenie upierdliwe

    A ja kupiłem electroluxa i żałuję że wtedy nikt nic nie pisał o głośności
    indukcji :( Sprawdzić można tylko w jeden sposób - kupując...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944