  • 1. Data: 2011-04-09 14:18:51
    Temat: Podkład pod płyty ażurowe
    Od: Jacek <j...@g...com>

    Witam serdecznie
    Zastanawiam sie na położeniu na podwórku płyt ażurowych (dojazd do
    garażu), powierzchnia koło 20 m2.
    Teren o małym nachyleniu, niemalże płaski, po którym poruszają się
    jedynie samochody osobowe.
    Moglibyście doradzić mi jaki podkład powinienem położyć pod płyty?

  • 2. Data: 2011-04-11 11:05:44
    Temat: Re: Podkład pod płyty ażurowe
    Od: Marras <m...@g...pl>

    On 09.04.2011 16:18, Jacek wrote:
> [...]
    > jedynie samochody osobowe.
    > Moglibyście doradzić mi jaki podkład powinienem położyć pod płyty?
    Ja dalem dachowke z rozbiorki, zlepione glina i piaskiem. Oczywiscie
    zageszczone mechanicznie.
    Jezdza po takim czyms zestawy 40t - wszystko rowne.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 3. Data: 2011-04-11 18:49:45
    Od: Jacek <j...@g...com>

    Dziękuję, a jeszcze jakieś inne propozycje rozwiązań