  • 21. Data: 2016-01-03 14:28:56
    Temat: Re: Podłoga odporna na zalanie?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 03 Jan 2016 09:56:53 +0100, krys napisał(a):

    > Zapomniałaś jeszcze o kuchniach. Tam też może walnąć rura.

    ....jak również o dachu, o dachu - o dach też trza dbać 3333333333333-]

    --

    XL
    O smoleńskiej katastrofie będziemy wciąż Polakom przypominać - dopóki nie

  • 22. Data: 2016-01-03 17:03:06
    Od: "Anna" <...@...pl>

    > ....jak również o dachu, o dachu - o dach też trza dbać 3333333333333-]

    Szczególnie gdy się mieszka na 2-gim piętrze w 10-cio piętrowym bloku.
    Chyba jutro zamówię smołowaniu dachu. ;-)
    Ale cóż, jak ktoś ma willę, to do szarości życia w bloku trudno jemu/jej
    się zniżyć.

    W moim poście rozpoczynającym ten wątek prosiłam o rady co do
    zminimalizowania skutków zalania, a nie wyeliminowania możliwości
    zalania, bo zdaję sobie sprawę z tego, że w bliku, do tego z płyty,
    nie jest to właściwie możliwe.

    Czy na przykład polakierowana klepka będzie bardziej odporna niż
    pastowane panele? Chodzi mi o opinie wynikające z doświadczenia,
    a nie o teoretyczne wywody.

    Pozdrawiam
    Anna

  • 23. Data: 2016-01-03 17:20:59
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2016-01-03 17:03, obywatel Anna uprzejmie donosi:

    > Szczególnie gdy się mieszka na 2-gim piętrze w 10-cio piętrowym bloku.
    > Chyba jutro zamówię smołowaniu dachu. ;-)

    W 1997 roku niezłe zalanie spowodowała woda z nieba.

    Żadne z wymienionych.

  • 24. Data: 2016-01-03 17:41:04
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Qrczak pisze:

    > W 1997 roku niezłe zalanie spowodowała woda z nieba.

    Ale ta woda z nieba narobiła szkód podnosząc się z ziemi w górę.
    Gdzieś tak do okolic drugiego piętra.

    Jarek

    --
    Alternatywa? Alternatywą są kaczki!

  • 25. Data: 2016-01-03 18:22:57
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2016-01-03 17:41, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

    > Ale ta woda z nieba narobiła szkód podnosząc się z ziemi w górę.
    > Gdzieś tak do okolic drugiego piętra.

    Wszystko ma swój początek. Nawet koniec.

  • 26. Data: 2016-01-03 19:00:49
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Qrczak pisze:

    > Wszystko ma swój początek. Nawet koniec.

    Literatura przedmiotu podaje, że może to być po czterdziestu dniach.

    Jarek

    --
    Spłyną przeze mnie dni na przestrzał
    Zgasną podłogi i powietrza

  • 27. Data: 2016-01-03 19:36:46
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 03.01.2016 o 17:03, Anna pisze:

    > Czy na przykład polakierowana klepka będzie bardziej odporna niż
    > pastowane panele? Chodzi mi o opinie wynikające z doświadczenia,
    > a nie o teoretyczne wywody.

    Nic nie będzie odporne na wodę. W związku z tym lepiej pomyśleć, co w
    razie zalania będzie łatwiej i taniej wymienić na nowe. Jeśli
    prawdopodobieństwo zalania jest duże, to korzystniej położyć panele.

    Ewa

  • 28. Data: 2016-01-03 22:39:11
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 3 Jan 2016 17:03:06 +0100, Anna napisał(a):

> [...]
    > nie jest to właściwie możliwe.
    >
    > Czy na przykład polakierowana klepka będzie bardziej odporna niż

    Nie. Jedno i drugie w przypadku zalania będzie do wyrzucenia. Twoim
    kryteriom odpowiadają tylko płytki ceramiczne i PCV - wyraźnie Ci to
    napisałam. I zaiste nie wiem, dlaczego upierasz się przy drewnie,
    jednocześnie oczekując jego wodoodporności - to tak, jakbyś szukała sposobu
    na niepalność domu z litego drewna z dachem ze słomy.

    > Chodzi mi o opinie wynikające z doświadczenia,
    > a nie o teoretyczne wywody.

    Nie wiem, czy zauważyłaś, że przytoczyłam tu przykłady z życia i
    doświadczenia.

  • 29. Data: 2016-01-03 22:40:43
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 03 Jan 2016 18:22:57 +0100, Qrczak napisał(a):

    > Dnia 2016-01-03 17:41, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

    > Wszystko ma swój początek. Nawet koniec.

    Oraz kierunek - woda płynie szczególnie od mokrego do suchego, pokonując
    niejednokrotnie nawet powszechne ciążenie.

  • 30. Data: 2016-01-04 10:22:02
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    FEniks wrote:

    > Nic nie będzie odporne na wodę. W związku z tym lepiej pomyśleć, co w
    > razie zalania będzie łatwiej i taniej wymienić na nowe. Jeśli
    > prawdopodobieństwo zalania jest duże, to korzystniej położyć panele.

    Terakota powinna wytrzymać, ale nie wiem, czy odpowiada zapotrzebowaniu
    estetycznemu.

    J.

    www.kontestacja.com