  • 1. Data: 2015-12-15 21:09:16
    Temat: automat odswiezajacy, ale...
    Od: Majka <k...@g...com>

    Nie wiem, czego szukać, jak to nazwać... może po prostu czegoś takiego nie ma?

    Odświeżacz powietrza, automat dozujący co jakiś czas porcję zapachu/mgiełkę perfum.
    Ale nie na butelki/naboje producenta, pojemniki ciśnieniowe, tylko poszukuję takiego
    wynalazku, do którego można nalać/załadować własny płyn.

    Jest takie coś, czy nie ma szans?

    Majka

  • 2. Data: 2015-12-21 15:14:22
    Temat: Re: automat odswiezajacy, ale...
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 15 Dec 2015 12:09:16 -0800 (PST), Majka napisał(a):

> [...]
    > Ale nie na butelki/naboje producenta, pojemniki ciśnieniowe, tylko poszukuję
    takiego wynalazku, do którego można nalać/załadować własny płyn.

    Nie ma to jak rzeczy najprostsze:
    http://urodaizdrowie.pl/jak-uzywac-dyfuzorow-z-patyc
    zkami-zapachowymi
    Tu kupisz same patyczki:
    http://wiklinowydom.pl/pl/c/Patyczki-rattanowe-do-za
    pachow/124

    --

    XL
    O smoleńskiej katastrofie będziemy wciąż Polakom przypominać - dopóki nie

  • 3. Data: 2015-12-26 17:22:45
    Od: ".:Artur:." <p...@o...pl>

> [...]

    > Ale nie na butelki/naboje producenta, pojemniki ciśnieniowe, tylko poszukuję
    takiego wynalazku, do którego można nalać/załadować własny płyn.

    Polecam coś takiego:
    http://allegro.pl/nawilzacz-oczyszczacz-powietrza-tr
    iada-badania-i5862371542.html?bi_s=ads&bi_m=p2,1&bi_
    c=21367
    mam i używam choć bardziej do inhalacji, wcikam ze 3-5 kropli i power ON i
    rozpyla to taką mgiełke. Nie wiem jak stoisz z wilgocią w domu jak amsz za
    dużo to stanowczo odradzam.
    --
    Artur