  • 1. Data: 2015-12-10 20:16:10
    Temat: Re: Zawory "inteligentne" do kaliryferow
    Od: Killer2 <f...@g...com>

    W dniu 2015-12-10 o 18:16, "Zdzisław Dyrman (zasadniczo) " <A...@a...pl> pisze:

    > witam grupę. Mam prośbę o radę. Mieszkanie w bloku, CO. Czy są i
    > jeśli tak to jakie byście polecili programowalne zawory do
    > kaloryferów. Chodzi ustawienie czasów kiedy i jak bardzo ma
    > grzać, nie grzać.
    > Z góry dzięki.

    ten najtańszy z obi jest dobry jeżeli chodzi o logikę i obsługę, duże
    pokrętło czytelny wyświetlacz

    niestety jest beznadziejny pod względem hałasu i szybkości, bardzo wolno
    otwiera i zamyka zawór a silniczek wyje co słychac w nocy

    mam drugi z lidla który odwrotnie: cichutki ale logike i obsługe ma
    znacznie gorszą

    obi:
    https://www.obi.pl/decom/product/OBI_G%C5%82owica_te
    rmostatyczna_elektroniczna/5808464

    lidl:
    https://www.youtube.com/watch?v=yvoEogk8CT4

    ten z lidla kosztował 59.99 i miał baterie w komplecie
    ten z obi 79.99 bez baterii