  • 11. Data: 2015-12-31 21:48:09
    Temat: Re: Podłoga odporna na zalanie?
    Od: "Anna" <...@...pl>

    news:1du9x8ieyj8fi.1t3rh00ok5l5k$.dlg@40tude.net...

    > Gdyby miał w łazience sprawny odpływ wody, o którym mówię wyżej, nie
    > zostałabyś zalana.

    Krótko mówiąc mam zrobić remont we wszystkich łazienkach nad moją.
    Super. Za ten pomysł należy Ci się co najmniej nagroda Nobla. Sama
    wybierz sobie w jakiej dziedzinie.

    Anna

  • 12. Data: 2015-12-31 22:43:00
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 31 Dec 2015 21:48:09 +0100, Anna napisał(a):

    > Krótko mówiąc mam zrobić remont we wszystkich łazienkach nad moją.
    > Super. Za ten pomysł należy Ci się co najmniej nagroda Nobla. Sama
    > wybierz sobie w jakiej dziedzinie.

    To TWÓJ pomysł.
    Mój jest taki, że przed zalaniem z zewątrz NIE MA obrony. To chyba
    oczywiste.

    --

    XL
    O smoleńskiej katastrofie będziemy wciąż Polakom przypominać - dopóki nie

  • 13. Data: 2015-12-31 22:53:31
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-12-31 20:26, Borys Pogoreło wrote:
    > A smrodek z odpływu bez kolanka jak proponujesz usunąć, bez robienia dziury
    > do sąsiada?

    Dlaczego bez kolanka? U mnie w posadzkę wsadzilem rurę fi50. Nie każdy w
    bloku ma wylewkę na 1mm i strop z tektury.

  • 14. Data: 2016-01-01 21:19:22
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 31 Dec 2015 22:53:31 +0100, Sebastian Biały napisał(a):

    > Dlaczego bez kolanka? U mnie w posadzkę wsadzilem rurę fi50. Nie każdy w
    > bloku ma wylewkę na 1mm i strop z tektury.

    Jakoś nie widzę tego włączenia się w istniejący pion kanalizacyjny bez
    robienia ruiny ze stropu. Wyjście jest dostosowane do kolanka nad poziomem
    podłogi. Są niby niskie kolanka dla odpływów, ale tego też nie widzę.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 15. Data: 2016-01-02 14:41:37
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-01-01 21:19, Borys Pogoreło wrote:
    > Jakoś nie widzę tego włączenia się w istniejący pion kanalizacyjny bez
    > robienia ruiny ze stropu.

    U mnie wejście w główną rurę było kilkanascie cm poniżej stropu
    właściwego. Blok '75. Ale pion z prawdziwego zdarzenia (można było do
    środa wejść).

  • 16. Data: 2016-01-02 16:44:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Borys Pogoreło wrote:

    > A smrodek z odpływu bez kolanka jak proponujesz usunąć, bez robienia dziury
    > do sąsiada?

    a to ten odpływ jest bez kolanka? to jak blokuje smród teraz?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 17. Data: 2016-01-02 17:50:00
    Temat: Podłoga odporna na zalanie?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sufit odporny na zalanie potrzebujesz. Kiedys w namiotach jak sie impregnacj zuzyla
    to swiczka sie pocieralo i nie cieklo. Moze swieczka potrzyj sufit.

  • 18. Data: 2016-01-02 21:09:43
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 2 Jan 2016 15:44:59 -0000 (UTC), masti napisał(a):

    > a to ten odpływ jest bez kolanka? to jak blokuje smród teraz?

    Standardowo - kolanko na przyłączu do wanny.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 19. Data: 2016-01-02 21:11:10
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 2 Jan 2016 14:41:37 +0100, Sebastian Biały napisał(a):

    > U mnie wejście w główną rurę było kilkanascie cm poniżej stropu
    > właściwego. Blok '75. Ale pion z prawdziwego zdarzenia (można było do
    > środa wejść).

    A to miałeś szczęście i myślącego projektanta bloku. Ja dokładnego roku
    budowy nie znam, będzie to koniec lat 70, ale piony już raz wymieniali bo
    zarosły. Na jakieś szaleństwa pod wanną też miejsca nie ma.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 20. Data: 2016-01-03 09:56:53
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Anna wrote:

    > Krótko mówiąc mam zrobić remont we wszystkich łazienkach nad moją.
    > Super. Za ten pomysł należy Ci się co najmniej nagroda Nobla. Sama
    > wybierz sobie w jakiej dziedzinie.

    Zapomniałaś jeszcze o kuchniach. Tam też może walnąć rura.

    J.

    www.kontestacja.com