  • 31. Data: 2016-01-04 13:32:31
    Temat: Re: Podłoga odporna na zalanie?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 04 Jan 2016 10:22:02 +0100, krys napisał(a):

    > Terakota powinna wytrzymać, ale nie wiem, czy odpowiada zapotrzebowaniu
    > estetycznemu.

    Czyli albo rybka, albo pipka.

    --

    XL
    O smoleńskiej katastrofie będziemy wciąż Polakom przypominać - dopóki nie

  • 32. Data: 2016-01-04 13:48:12
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > Czyli albo rybka, albo pipka.

    Może być łoszendgoł. Zależy od priorytetów. Terakota potrafi być piękna, a
    nawet udawać drewnianą podłogę. Jakbym miała cyklinicznie mieć wymianę
    podlogi z powodu zalania i cały bajzel z tym związany, to wolałabym położyć
    terakotę.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 33. Data: 2016-01-04 16:19:19
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2016-01-04 10:22, obywatel krys uprzejmie donosi:

    > Terakota powinna wytrzymać, ale nie wiem, czy odpowiada zapotrzebowaniu
    > estetycznemu.

    Nawet betony i epoksydy nie wytrzymają bez uszczerbku.
    Pani się IMO powinna szybko przeprowadzić daleko od jakichkolwiek sąsiadów.

    nie wiem, nie znam się, zarobione jestem

  • 34. Data: 2016-01-04 18:07:33
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 04 Jan 2016 13:48:12 +0100, krys napisał(a):

> [...]
    > Jakbym miała cyklinicznie mieć wymianę
    > podlogi z powodu zalania i cały bajzel z tym związany, to wolałabym położyć

    Ja też, ale przede wszystkim ubezpieczyłabym chałupę - od zalania.

    --
    XL
    TK to produkt jaruzelszczyzny i trzeba było z nim wreszcie

  • 35. Data: 2016-01-04 18:08:58
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 04 Jan 2016 16:19:19 +0100, Qrczak napisał(a):

    > Dnia 2016-01-04 10:22, obywatel krys uprzejmie donosi:

    > Nawet betony i epoksydy nie wytrzymają bez uszczerbku.

    Chyba że mają zrobione odpływy. Do znudzenia żtp.

    > Pani się IMO powinna szybko przeprowadzić daleko od jakichkolwiek sąsiadów.

    Woda i internet jest wszędzie 3-]