  • 11. Data: 2016-10-14 09:07:57
    Temat: Re: Podłoga - warstwy - i wykończenie.
    Od: r...@g...com

    W dniu czwartek, 13 października 2016 16:59:10 UTC+2 użytkownik Rafał napisał:
    > Mam 15 może 20 cm nad poziomem gruntu.
    > Pod chudziakiem mam żółty piasek na conajmiej 50 cm. Ale daje też mam piasek tyle
    że rodzimy, bo u mnie tylko trochę czarnej ziemi było na tym piasku.

    > A więc po kolejnych rozmowach z fachowcami mam tak:
    >
    > 1. Chudziak
    > 2. Styropian 5 cm
    > 3. Rury co/cwu w styropianie z pkt 2
    > 4. Styropian 5 cm
    > 5. Opaska dylatacyjna między ścianą a styropianem z pkt 4
    > 6. Folia wywinieta na sciane i dylatacje
    > 7. Wylewka 4 cm.
    >
    > Razem 14 cm podłogi a na to 1cm na płytki i 1cm na panele, a wić podłoga w całym
    domu na równo.

    Jeśli chodzi o warstwy, to tak będzie dobrze.

    Natomiast 1cm na płytki będzie za mało, chyba, że małe płytki. Sprawdź sobie grubość
    dużych gresów. Tam sama płytka ma często 8-12 mm. A jeszcze musi wejść pod płytkę
    prawie centymetr kleju.