  • 11. Data: 2011-05-01 17:43:32
    Temat: Re: Podsumowanie sezonu grzewczego - 80m2 - 3500zł - Gaz ziemny
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    <No ja juz mieszakam u siebie w domku i teraz
    <podobnie płacę za grzanie ponad 300m2 :) 230 dom+ 87 piwnice.

    nic tylko pozazdrościć:-)

    a już prawie kupiliśmy działke tylko były problemy z przekwalifikowaniem...
    sprzedający oddał kase (zgodnie z umową przedwstępną)... z zaraz trafiło się
    mieszkanie od znajomego w okazyjnej cenie i fajnej lokalizacji.... czego
    teraz załuje;-/

    zostało jeszcze 10l kredytu i potem spadam z blokowiska;-)

    jedyny + to to, że lokalizacja fajna -skraj osiedla na przedmieściach, mili
    sąsiedzi a za oknem polana i las wiec jest gdzie pospacerować:-) a i domek
    na wsi jest -> największy +:-)

    ----
    uciu

  • 12. Data: 2011-05-02 05:10:05
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>

    > 21-23...koszt za 2010rok - 4400zl!!!!
    > a wy narzekacie ze wam drogo wychodzi ;/
    > pozdrawiam wszystkich ktorzy marza o wlasnym mieszkaniu w bloku ;/

    Mieszkanie w bloku 65m2 , nowe budownictwo , mieszkanie mocno
    "nasłonecznione".
    Z tego co pamiętam ogrzewanie zamykałem w kwocie 1200-1400zl
    rocznie ...

    W pomieszczeniach 20 stopni ...

  • 13. Data: 2011-05-02 05:14:01
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>

    > jedyny + to to, że lokalizacja fajna -skraj osiedla na przedmieściach, mili
    > sąsiedzi a za oknem polana i las wiec jest gdzie pospacerować:-) a i domek
    > na wsi jest -> największy +:-)

    Ja już odliczam dni kiedy przeprowadzę się do swojego domku ...

    Domek już skończony , developer ma jedynie posprzątać i zrobić kilka
    innych pierdoł ...

    Czekamy na kasę za nasze mieszkanie i zaczynamy "wykończeniówkę" :)

    Mam nadzieję że jeszcze w maju uda mi się wprowadzić ...

  • 14. Data: 2011-05-04 08:20:25
    Temat: Re: Podsumowanie sezonu grzewczego - 80m2 - 3500z? - Gaz ziemny
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik /// Kaszpir /// napisał:
    > Z tego co pamiętam ogrzewanie zamykałem w kwocie 1200-1400zl
    > rocznie ...
    >
    > W pomieszczeniach 20 stopni ...

    Szczęściarz...
    Ja miałem pecha - mieszkanie 49 m2 i koszt ogrzewania wynosił 2300/rok,
    do tego jakieś 1200 - 1500 za ogrzewanie wody. W mieszkaniu w największe
    mrozy było wyraźnie chłodno - sweter obowiązkowy, mimo grzejników
    odkręconych na maxa.

    Za tą kasę to spokojnie ogrzeję dom o pow. 4 razy większej - razem z
    wodą - w dużo surowszym klimacie. Nie ma porównania...

    pozdr
    Robert G.

  • 15. Data: 2011-05-04 09:04:00
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>

> [...]
    >
    > Za tą kasę to spokojnie ogrzeję dom o pow. 4 razy większej - razem z
    > wodą - w dużo surowszym klimacie. Nie ma porównania...

    Sprawdzałem rozliczenie wczoraj. Było dokładnie 1110zł za sezon
    2009/2010 (CO) za ten rok sądzę że będzie podobnie a może nawet mniej
    bo ... wymusiliśmy zamknięcie na korytarzach i w suszarni zamknięcie
    grzejników które były rozkręcone na max cały czas i więcej zapłaciłem
    za ogrzewanie klatek i piwnicy niż ... mieszkania ...

    Jednak wiem że w domu tak tanio nie będzie , bo jednak mieszkając w
    bloku inni też mniej grzeją ...

    Ale od początku jak mieszkam w bloku (2004) płaciłem czynsz (z
    opłatami) za mieszkanie około 350-400zł miesięcznie (rodzina 4-
    osobowa , 65m2) i obecnie płacę podobnie ...
    W cenie są zaliczki za ogrzewanie , wodę i itd. Nie ma jedynie prądu ,
    ale prądem nie grzeje ...
    Zużycie kontroluję na bieżąco bo mam cyfrowy licznik ciepła (w GJ).

    Może plusem niskich opłat jest to że blok jest z suporeksu + styropian
    chyba 12cm a dodatkowo blok jest niemalże wzorcowo ustawiony w
    kierunku słońca ;)

    Ale i tak mam nadzieję że jeszcze w tym miesiącu zamieszkam w naszym
    nowym domku :)