  • 11. Data: 2010-01-26 09:48:29
    Temat: Re: Połaczyć czarną rurę 1/2'' z miedzianą fi 15
    Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>

    Użytkownik "Jackare" <...@s...de.uk.pl> napisał w wiadomości
    news:hjmd9g$9f$1@achot.icm.edu.pl...

    > 2. Możesz pokombinować z wykonaniem dławika z mosiężnej złączki do rur
    > miedzianych. Złączka fi 28 z gwnitem wewnętrznym 1" do tego zrobić
    > nakrętkę (lub wykorzystać złączkę z gwintem zewnętrznym) i gumowy dławik
    i myślę żeby ten dławik zadziałał, trzebaby dać metalową podkładkę na gumę.
    Wkrętki mosiężne mają dość cienkie ścianki, dodatkowo fazowane, więc zamiast
    docisnąć i spęczyć gumę dławika, mogą się w nią wrzynać i ją przecinać.
    Zastosowanie podkładki sprawi że guma zostanie spęczona i uszczelni się na
    rurze.
    --
    Jackare