  • 11. Data: 2014-12-08 16:42:21
    Temat: Re: Polećcie trwałą baterię wannową naścienną.
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Dobrze, ze moje nie umieją czytać.

    Lepiej napisz jak się w tym grohu wymienia głowice i czy można je kupić
    u nas w kraju bez problemów i po ile - ?

  • 12. Data: 2014-12-08 17:18:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Poldek wrote:

    .pl...

    > Lepiej napisz jak się w tym grohu wymienia głowice i czy można je kupić
    > u nas w kraju bez problemów i po ile - ?

    ale po co? po 20 latach i tak wymieniam na nową bo mi się stara znudziła

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2014-12-08 17:18:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    XL wrote:

    > Chcę kupić w sklepie stacjonarnym - takie rzeczy to ja kupuję tylko
    > pomacawszy.

    to pójdź do sklepu i pomacaj. takie trudne?

  • 14. Data: 2014-12-08 17:22:48
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
    net...

    Dnia Mon, 08 Dec 2014 10:15:12 +0100, Poldek napisał(a):

    >:-D
    >:-D
    >:-D

    Co się śmiejesz tamta woda nie pamięta Mickiewicza, Cudu nad Wisłą, ani
    nawet Smoka Wawelskiego, phi...

  • 15. Data: 2014-12-08 17:23:34
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Lepiej napisz jak się w tym grohu wymienia głowice i czy można je kupić u
    >nas w kraju bez problemów i po ile - ?

    Spod lady kupowałem, owinięte w gazetę, skąd się tacy biorą?

  • 16. Data: 2014-12-08 17:43:20
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2014-12-08 16:42, Poldek pisze:

    > Lepiej napisz jak się w tym grohu wymienia głowice i czy można je kupić
    > u nas w kraju bez problemów i po ile - ?

    Nie wiem, jeszcze nie wymieniałem żadnej.

  • 17. Data: 2014-12-08 17:44:49
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2014-12-08 10:15, Poldek pisze:

    > Ze w NRFie działał 10 lat, to jeszcze nie świadczy, bo tam woda inna.
    > Podobno na polskiej wodzie te grohy się wykładają szybciutko.
    > No i do krakowskiej w każdym sklepie kupię głowicę za 6 zł (zwykłą) lub
    > 11 zł (jeśli ceramiczna) i samodzielnie w razie potrzeby wymienię w 10
    > min. Czy w grohu to jest też tak łatwe i tanie?
    Inność polega na tym,że trzeba było co jakiś czas pakować dziob wylewki
    do kwasku cytrynowego/octu żeby wapienie rozpuszczać.

  • 18. Data: 2014-12-08 17:46:09
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2014-12-08 00:01, XL pisze:

    > Też mi rada!

    Było iść do GSu i kupić to co tam maja z wylewkami i nie zawracać dupy.

  • 19. Data: 2014-12-08 19:20:53
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 8 Dec 2014 16:18:47 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > to pójdź do sklepu i pomacaj. takie trudne?

    No i patrz punkt pierwszy :->

  • 20. Data: 2014-12-08 19:22:46
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 08 Dec 2014 17:46:09 +0100, Frez napisał(a):

    > Było iść do GSu i kupić to co tam maja z wylewkami i nie zawracać dupy.

    Ruchomymi - po pierwsze.
    Po drugie - nie mają. Ani w moim, ani w twoim gieesie.