  • 51. Data: 2009-06-29 14:36:06
    Temat: Re: Polskie firmy budowlane podbijają Chiny
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "kiki" napisał:
    > Wolę ci powiem państwo policyjne niż to bagno tutaj. Tam jakoś nie czuć
    > tej policyjności. Wolny rynek, wolna gospodarka tylko u władzy partia ale
    > to tyle i tu się kończy ich państwo policyjne.

    znowu bajki opowiadasz, albo swoje fantazje!:O)

    po pierwsze to obejrzyj sobie parę filmów dokumentalnych z obecnych chin,
    pełno wojska, często jadząc jakaś odludną drogą jedynymi pojazdami są
    dłuuugie kolumny wojska, ciagnące się nieraz godzinami!!!

    jaka wolna gospodarka i rynek?:O)
    tam z byle pretekstu ty i cała twoja rodzina (kilka pokoleń wstrecz) by
    poszła do obozów pracy, albo na eksperymenty z bronią biologiczną,
    tak jak kiedyś polaków wywozili na syberię tam tez chińczyków wywożą do
    podobnych obozów!!!

  • 52. Data: 2009-06-29 15:09:58
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Mat" <m...@g...com> wrote in message
    i.googlegroups.com...
    > On 28 Cze, 12:54, "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    AAA-w/LvCw8zxePpY/s512/IMG_2538.JPG
    AAA_I/SZXqIvW0_ig/s512/IMG_2541.JPG
    AAA_Q/UJiXx6dHt3s/s400/IMG_2543.JPG
    AABBY/7yVsZTbwLNc/s512/IMG_2605.JPG
    AABJo/8HQzz-KmnBo/s400/IMG_2279.JPG

    > To jest jeszcze nic :-) Są takie miasta, że Manhatan to jest brudna
    > nora :-) Chłopcom się nie śniło, że w takich Chinach czy Azji ogólnie
    > może być lepiej niż w jewropie :-)
    > Klimat tylko troszkę ciężki ale :-)

    to kurna emigrujcie do Chin tylko szybko jak to taki raj na ziemie.

    prawdą jest że głupich nie sieją, jak myśmy mieli zasraną komune to tez byli
    tacy co chwalili jak to cudownie jest ludziom w krajach socjalistycznych a
    jak strasznie jest źle w kapitalizmie.

  • 53. Data: 2009-06-29 15:26:24
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    > prawdą jest że głupich nie sieją, jak myśmy mieli zasraną komune to tez
    > byli tacy co chwalili jak to cudownie jest ludziom w krajach
    > socjalistycznych a jak strasznie jest źle w kapitalizmie.

    A co było złego za komuny ? No powiedz mi? Było lepiej, szczególnie jak
    byłeś obrotny, miałeś zakład rzemieślniczy i żyłeś jak pączek w maśle.
    Domów i działek miałbyś 50.
    Co , że jeden Gierek i PZPR była u władzy? Teraz mamy wybory, a i tak stale
    ci sami u władzy?
    Jedyna różnica, że konkurencja na rynku większa i trudniej zarobić :-)

  • 54. Data: 2009-06-29 15:55:43
    Od: mk <d...@t...pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > a pale też wyglądają dziwnie.

    Właśnie, niektóre mają inne nie maja zbrojenia, jeszcze inny jest zalany
    betonem i w środku zazbrojony...
    Wygląda to tak, jakby te pale zbrojone (wewnętrzne) zostały w w ziemi a
    te zewnętrzne wyszły. Jedne były zalewane i zbrojone, inne nie.
    No i fakt, że dzień wcześniej brzeg rzeki osunął się o 83 metry.
    Pdr.M.

  • 55. Data: 2009-06-29 18:01:50
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości

> [...]
    > tej policyjności. Wolny rynek, wolna gospodarka tylko u władzy partia ale
    > to tyle i tu się kończy ich państwo policyjne.

    Sorry, ale powiem wprost: piszesz jak typowy bezrefleksyjny turysta imbecyl.
    Jeszcze dodaj wprost, ze oni tam znacznie szczesliwsi bo maja wszystko
    taniej i bedzie komplet.

  • 56. Data: 2009-06-29 18:03:02
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "bokomaru" <b...@z...com> napisał w wiadomości

    > oczywiście wiesz, że żaden kraj nie produkuje tylu inżynierów, co Chiny?
    > a słyszałeś może, że ze 100 najlepszych uczelni technicznych świata,
    > prawie 50 to politechniki chińskie?

    A swierdzil to kto? Dziennikarzyna, czy wodzowie Chin?

  • 57. Data: 2009-06-29 18:05:35
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > A co było złego za komuny ? No powiedz mi?

    Domyslam sie, zes z tej mniejszosci co se zyla - nie dziwota, ze zamordyzm
    Ci w smak.

  • 58. Data: 2009-06-29 18:06:58
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > A tam. Tu jest państwo policyjne i pełne drobnych naciągaczy. Jak pisałem
    > chińczyk cię nie oszuka. Prędzej Polak cie tu wyroluje niż Chińczyk tam.

    Jak sie polska otwarla, tez kolesie mysleli, ze niemiec solidny, niemiec nie
    oszuka. Szybko polscy cwaniaczkowie pobierali nauki u sasiada.

  • 59. Data: 2009-06-29 18:36:11
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik Papa Smerf napisał:

    > to opowiedz wrażenia z tego krutko?
    Proszę nie rób tego, bo jedni nie znoszą przekleństw, a mnie wkurwia
    niemiłosiernie taka bylejakość, która się właśnie w ten sposób objawia:
    krutko, przyłącz, czy zasówka, aż oczy bolą.
    > czy wolno ci było zwiedzić chiny?
    Nie rozumiem. Dlaczego miało mi nie być wolno ? To nie ZSRR w latach 70.
    Choć faktem jest, że potrzeba by na to ze 2 lata :)

    pzdr.
    rafał

  • 60. Data: 2009-06-29 18:43:40
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "rrr." napisał:
    > Sam pisałeś, że nie byłeś w Chinach, to po co gardłujesz ?

    tak, ale napisałem że ostatnio oglądałem masę filmów dokumentalnych z chin,
    robionych ukrytą kamerą, bo to zabronione, więc to tak wygląda ze masy
    wojska, za byle pretekst dostajesz serią z karabinu i tym podobna komusza
    rzeczywistość, oglądałęm też chińskie filmiki propagandowe, więc dajmy
    zpokuj z tą demokracją, wolnym rynkiem, tam jest komuna i tyle i nie ma co
    dyskutować!:O(

    > się nie odzywam, bo wiem, że byłem za krótko.

    to opowiedz wrażenia z tego krutko?
    gdzie byłeś, czy wolno ci było zwiedzić chiny?