  • 21. Data: 2018-11-09 13:47:47
    Temat: Re: Pompa do prysznica
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 9 Nov 2018 11:10:12 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > A nie idzie całości zagłębić w podłogę?

    Łącznie do dyspozycji 7 cm, odległość od pionu ok. 5 m, pod posadzką
    teriva...

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 22. Data: 2018-11-09 13:56:13
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 9 Nov 2018 11:14:19 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):

    > Do schowania pompy może dziurę wykopać.

    Pompkę można dać wyżej, a pod odpływ wsadzić koncówkę węża z ewentualnym
    czujnikiem wody.
    Przy odpowiednio cienkiej rurce wszystko, co się nie zassie, powinno zostać
    w syfonie. Czy się mylę?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 23. Data: 2018-11-09 14:49:39
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 9.11.2018 08:36, Maciek pisze:

    > Rzecz w tym, że prysznic jest z koniecznosci częściowo pod skosem i takie
    > rozwiązanie pogorszy jego funkcjonalność dla mnie - jestem ponad 20 cm
    > wyższy.

    Lepiej się schylać pod sufitem, niż rzeźbić pod podłogą.

  • 24. Data: 2018-11-09 16:37:05
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu piątek, 9 listopada 2018 13:56:07 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:

> [...]
    > czujnikiem wody.
    > Przy odpowiednio cienkiej rurce wszystko, co się nie zassie, powinno zostać

    A skąd się weźmie woda miedzy syfonem a wirnikiem pompki?

  • 25. Data: 2018-11-09 17:23:15
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-11-09 o 13:47, Maciek pisze:

    > Łącznie do dyspozycji 7 cm, odległość od pionu ok. 5 m, pod posadzką
    > teriva...

    No to w terivie masz miejsca w ciul, można cały bloczek zdewastować a
    strop i tak się nie zawali.
    Dawaj fotki.

  • 26. Data: 2018-11-09 17:27:48
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-11-08 o 19:26, Maciek pisze:

    > Hej,
    >
    > Żona się uparła na prysznic bez brodzika. W takim układzie nie wyrobię
    > spadku, więc zostaje chyba tylko pompa odpływowa. Na Allegro widzę ceny w
    > okolicy 2000 zł. Czy ktoś to ćwiczył i spotkał może jakiś godny uwagi model
    > za mniej bandycką cenę?

    Pompa to kiepski pomysł, poza tym i tak będziesz musiał zrobić spadek w
    kierunku dopływu pompy.
    Może w ścianie się zmieścisz, może coś takiego?
    https://www.oleole.pl/odplywy-prysznicowe/deante-kow
    -003a.bhtml

  • 27. Data: 2018-11-09 19:28:11
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 9 Nov 2018 07:37:05 -0800 (PST), Bolko napisał(a):

    > A skąd się weźmie woda miedzy syfonem a wirnikiem pompki?

    Słuszna uwaga. Trzeba by sprawdzić, czy przy pełnym odpływie da radę
    zassać...

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 28. Data: 2018-11-09 23:03:06
    Od: rafsc <...@w...pl>

    Robert Wańkowski wrote:

    > Tak jednym zdaniem, to goły drut fazowy grzeje wodę.
    >
    > Robert

    Czyli tak, jak w popularnym ogrzewaczu przepływowym firmy D***.

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2018-11-10 05:57:33
    Od: A S <a...@e...pl>

    W dniu 2018-11-09 o 08:36, Maciek pisze:

    > Heh, od razu jej to zaproponowałem - po 20 latach takie manewry wchodzą w

    Dziwne macie te żony
    --
    A S

  • 30. Data: 2018-11-10 08:34:38
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam

    No nie wiem, ty raczej chodziło o pompowanie.Choć przy maszynach lutowniczych
    działało...Ale jednak co pompa to pompa.Tyle, że w tym konkretnym wypadku-
    trzeba by pomyśleć o rewizji, gdyby się popsotowała.
    No bo sama sobie będzie robić za zamknięcie wodne.Dopóki włosami nie zajdzie...