  • 11. Data: 2018-11-09 08:36:54
    Temat: Re: Pompa do prysznica
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 8 Nov 2018 22:29:39 +0100, ToMasz napisał(a):

    > to może przełknie podniesienie poziomu podłogi pod
    > prysznicem? Brodzika nie będzie, (żona zadowolona) woda będzie spływać.

    Heh, od razu jej to zaproponowałem - po 20 latach takie manewry wchodzą w
    nawyk... ;)
    Rzecz w tym, że prysznic jest z koniecznosci częściowo pod skosem i takie
    rozwiązanie pogorszy jego funkcjonalność dla mnie - jestem ponad 20 cm
    wyższy.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 12. Data: 2018-11-09 08:40:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 listopada 2018 19:26:28 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
    > Hej,
    >
    > Żona się uparła na prysznic bez brodzika. W takim układzie nie wyrobię
    > spadku, więc zostaje chyba tylko pompa odpływowa. Na Allegro widzę ceny w
    > okolicy 2000 zł. Czy ktoś to ćwiczył i spotkał może jakiś godny uwagi model
    > za mniej bandycką cenę?

    Pompy odpływowe tez płaskie jak kartka papieru nie są.
    A odpływy liniowe już teraz robią naprawdę niewysokie. Popatrz w Castoramie np.
    Ostatnio widziałem tam wystawę takich odpływów.

  • 13. Data: 2018-11-09 08:45:38
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 8 Nov 2018 23:40:25 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > A odpływy liniowe już teraz robią naprawdę niewysokie.
    >Popatrz w Castoramie np. Ostatnio widziałem tam wystawę takich odpływów.

    Ale spadku nie starczy, nawet jak odpływ będzie miał 3 cm.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 14. Data: 2018-11-09 08:54:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 9 listopada 2018 08:45:33 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:

    > Ale spadku nie starczy, nawet jak odpływ będzie miał 3 cm.

    Może więc czegoś nie rozumiem ale jak wtedy chcesz zrobić z pompą? Tam tez spadek
    konieczny bo woda do jakiejś dziury spływać dobrowolnie musi żeby ją pompa
    wypompowała.
    Na takim brodziku to pewnie 0,5-1cm spadku wystarczy

  • 15. Data: 2018-11-09 08:55:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 listopada 2018 22:29:42 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
    > to może przełknie podniesienie poziomu podłogi pod
    > prysznicem?

    Powstanie próg
    I paluchy od nóg będa bolec;)

  • 16. Data: 2018-11-09 10:40:15
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam
    > Zbędna zapobiegliwość. :-)
    > A to widziałeś?
    Zobaczyłem, choć nie znam angielskiego na tyle dobrze, aby zrozumieć zasadę...Ale
    dojdę.
    A "zbędna zapobiegliwość"? Bywałem na pogrzebach ludzi, którzy byli lekkomyślni...
    pozdro.abomito

  • 17. Data: 2018-11-09 11:10:12
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 8 Nov 2018 19:26:32 +0100, Maciek napisał(a):

    > Żona się uparła na prysznic bez brodzika. W takim układzie nie wyrobię
    > spadku,

    A nie idzie całości zagłębić w podłogę?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 18. Data: 2018-11-09 11:10:19
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-11-09 o 10:40, abomito pisze:
    > Witam
    > Zobaczyłem, choć nie znam angielskiego na tyle dobrze, aby zrozumieć zasadę...Ale
    dojdę.

    Tak jednym zdaniem, to goły drut fazowy grzeje wodę.

    Robert

  • 19. Data: 2018-11-09 11:14:19
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-11-09 o 08:54, Kris pisze:

> [...]
    wypompowała.
    > Na takim brodziku to pewnie 0,5-1cm spadku wystarczy

    Do schowania pompy może dziurę wykopać.

    Robert

  • 20. Data: 2018-11-09 11:52:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 9 listopada 2018 11:14:27 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski napisał:

    konieczny bo woda do jakiejś dziury spływać dobrowolnie musi żeby ją pompa
    wypompowała.

    > Do schowania pompy może dziurę wykopać.

    Do odpływu liniowego też;)
    Ale ok widocznie odpływ z pomieszczenia w tym miejscu ma tak że nawet liniowy 5cm
    będzie za wysoki