  • 81. Data: 2019-10-07 19:00:43
    Temat: Re: Pompa obiegowa wody - chyba mi się zepsuła
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie czerwona kreska a czerwona lampka. Operatorowi rezerwa się "wlancza".

  • 82. Data: 2019-10-07 19:14:13
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 07.10.2019 13:32, Mateusz Viste wrote:
    > Że szczytują bezgłośnie, to jestem w stanie sobie wyobrazić. Ale że tak
    > całkiem nieruchomo? O nie, w to koledze już nie uwierzę - to zupełnie
    > przeczy mojemu doświadczeniu.

    A jak chce się merytorycznie podyskutować, to już tylu chętnych nie ma :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 83. Data: 2019-10-07 19:21:24
    Od: Budyń <b...@g...com>

    Bo mu nie napisałeś że odczyt może być optyczny.

    b.

  • 84. Data: 2019-10-07 22:23:17
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 7.10.2019 o 13:33, Budyń pisze:

    > szczytuje w obecności kółka a potem pojawia sie czerwona kreska... :P
    >
    > byc może lepszym słowem jest "sczytuje"
    https://www.ortograf.pl/watpliwosci-jezykowe/zczytac
    -czy-sczytac

    Nie być może, ale na pewno (vide SJP PWN a nie o.pl),
    ale wtedy nie byłoby jajec.

  • 85. Data: 2019-10-08 22:34:27
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Obecnie odczyty są zdalne (radiowo).
    No ale wówczas pozostaje kwestia sprawdzenia plomb itd.

    -----
    > Co jakis czas (rok?) przylazi ktos do mieszkania, trzeba wtedy byc w domu, do tego
    placze sie po kuchni, lazience.

  • 86. Data: 2019-10-08 22:36:24
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tantra, joga i medytacje Cię ominęły.
    No i omamy ;-)

    -----

  • 87. Data: 2019-10-08 22:45:11
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Tuesday, October 8, 2019 at 10:34:29 PM UTC+2, ąćęłńóśźż wrote:
    > Obecnie odczyty są zdalne (radiowo).
    > No ale wówczas pozostaje kwestia sprawdzenia plomb itd.

    Zalezy gdzie...
    U mnie w bloku co jakis czas jest ogloszenie o odczytach, ale montaz licznikow byl
    dobrowolny i nie mam pojecia ile osob je ma... nie znam nikogo ;)

    na wsi w domku zalozyli wodomierz wewnatrz (piwnica), oczywiscie bez odczytu
    zdalnego, wiec nie maja teraz mozliwosci sprawdzenia, bo chodza w dni robocze, a mnie
    tam wtedy nie ma ;), przesylam im co jakis czas mailem fotke licznika i dziala od
    kilkunastu lat (raz tylko mieszkajaca obok ciotka wpuszczala ekipe do wymiany
    licznika na nowo zalegalizowany)

  • 88. Data: 2019-10-15 07:23:46
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-10-07 o 19:21, Budyń pisze:
    > Bo mu nie napisałeś że odczyt może być optyczny.
    >

    > b.

    Szczytowanie także może być optyczne? :)

  • 89. Data: 2019-10-15 10:54:07
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 15.10.2019 07:23, Uzytkownik wrote:
    > Szczytowanie także może być optyczne? :)

    Jak nie zamkniesz oczu...

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz