  • 71. Data: 2011-01-07 19:18:26
    Temat: Re: Porównanie ekogroszku do gazu.
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:c1.01.3P1tkM$JPt@mike.oldfield.org.pl...

    > A to Ciebie jest więcej, niż jeden przygłup?

    Przygłup jest tylko jeden jedyny i nazywa się adam plaszczyca, a co do mojej
    wypowiedzi to zauważ, że wpier....ś się jak zywkle ze swoimi chamskimi
    tekstami w dyskusję moją, którą prowadziłem z Mankiem, który tak samo jak ja
    uważa ciebie za osobę niezrównowazoną i niegodną poświęcania czasu na
    grupach dyskusyjnych. Czy on ma ochotę polemizowac z tobą teraz tego nie
    wiem, dlatego napisłem, ze ja nie mam ochoty, ale wiem, że Maniek nie
    traktuje cię jak poważnego partnera dyskusji, dlatego też napisałem, ze nie
    jesteś DLA NAS partnerem.

  • 72. Data: 2011-01-07 19:23:32
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:c1.01.3P1tk1$JPs@mike.oldfield.org.pl...

    > Może Jacus jajakoko zauważy, że pisał o fizycznej niemożliwości?

    Adasiu, jak wymyślisz taką konstrukcję kotła i ją wdrożysz do produkcji,
    która będzie miała fizyczną możliwość wyrzutu spalin z komory spalania o
    temperaturze niższej od temperatury wody w tym kotle, wtedy będziesz miał
    rację, ale póki co nie masz racji, bo nie masz żadnej wiedzy na ten temat.
    Dlatego tylko grzecznie się przyglądaj, czytaj jak dyskutują na ten temat
    dorośli. Ucz się i nie wpier....aj się ze swoimi chamskimi odzywkami.

  • 73. Data: 2011-01-07 19:26:18
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Sam komin jest z kwasowki, natomias podlaczenie w kotle jest z plastiku.

    Oż Ty nieporaworządny łąmaczu prawa !
    Jak możesz podłączać kocioł plastikowym przyłaczem skoro prawo jednoznacznie
    tego zabrania i nakazuje stosowanie tylko i wyłącznie rur stalowych. Czekaj,
    czekaj, doniesiemy tam, gdzie trzeba ;D

  • 74. Data: 2011-01-07 19:42:21
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

> [...]
    > jednoznacznie tego zabrania i nakazuje stosowanie tylko i wyłącznie rur
    > stalowych. Czekaj, czekaj, doniesiemy tam, gdzie trzeba ;D

    Plastik jest w kotle to co do niego sie wsadza (nie mylic...) jest ze stali.
    Ale jakis rok temu u kumpla w hurtowni widzialem plastikowe kominy ktore
    kupuja instalatorzy na duze inwestycje. Ponoc lepiej sie nimi robi, bo
    gumowe uszczelki nie sa wyciskane przez wsuwana rure. Plastikowy profil
    montazowo podobno lepiej sie sprawdza od stalowej, tloczonej rury z
    lagodnymi krawedziami w miejscach uszczelnien.

    Pozdro.. TK

  • 75. Data: 2011-01-07 20:09:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 7 Jan 2011 20:23:32 +0100, Plumpi napisał(a):

> [...]
    > rację, ale póki co nie masz racji, bo nie masz żadnej wiedzy na ten temat.

    Ależ po co mam wymyślać coś, co już dawno jest wymyślone, ba, podałem jak
    się nazywa?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 76. Data: 2011-01-07 20:09:40
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 7 Jan 2011 20:18:26 +0100, Plumpi napisał(a):

> [...]
    > tekstami w dyskusję moją, którą prowadziłem z Mankiem, który tak samo jak ja

    Jak zwykle, przygłupie, nie zauważyłeś, że dyskutujesz na publicznej liście
    dyskusyjnej.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 77. Data: 2011-01-07 20:15:25
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

> [...]
    > montazowo podobno lepiej sie sprawdza od stalowej, tloczonej rury z
    > lagodnymi krawedziami w miejscach uszczelnien.

    Dokładnie. Czasami naprawdę trudno jest zmontowac kocioł, bo ranty blachy
    obcinają uszczelki na łacznikach.
    Najśmieszniejsze w tym jest to, że w cywilizowanych karajach do takich
    kotłów stosuje się właśnie kominy plastikowe, które mają szereg zalet w
    przeciwieństwie do kominów z kwasówki. Zauważ, ze większość kominów ze stali
    nierdzewnej-kwasówki po prostu nie ma prawa być kwasoodpornymi, ponieważ
    producenci podczas produkcji nie prowadzą procesów trawienia i pasywowania
    stali kwasoodpornej. Na zgrzewacz i spawach po kilku latach normalnego
    użytkowania takiego pseeudokwasoodpornego komina po prostu porobią się
    dziury, bo zeżre tę blachę rdza. Tego problemu nie będzie przy kominach z
    tworzywa sztucznego. Kominy z tworzyw zapewne sa tanie i będą mogły być
    jeszcze tańsze, o ile polskie prawodawstwo zmieni prawo, bo jak zwykle jest
    ono "100 lat za Murzynami".
    Póki co jest obowiązekj stosowania stalowych rur do kotłów kondensacyjnych,
    tak samo jak do wentylacji.

  • 78. Data: 2011-01-07 20:43:49
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:c1.01.3P1xgV$JQ6@mike.oldfield.org.pl...

    > Jak zwykle, przygłupie, nie zauważyłeś, że dyskutujesz na publicznej
    > liście
    > dyskusyjnej.

    Raczej to ty nie zauwazsz, że kolejny raz mi publicznie ubliżasz na grupie
    dyskusyjnej, robiąc przy tym z siebie kretyna.

  • 79. Data: 2011-01-07 20:45:48
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:c1.01.3P1xfr$JQ5@mike.oldfield.org.pl...

    > Ależ po co mam wymyślać coś, co już dawno jest wymyślone, ba, podałem jak
    > się nazywa?

    No to kretynie jeszcze stwórz definicję tego co ty nazywasz "wymiennikiem
    przewciwbieżnym", bo póki co jest tylko w twoim chorym umyśle.
    Może miałeś na myśli "wymienniki przeciwprądowe" ?
    Ale tu chamie nie uzurpuj sobie prawa do pisania, że to ty podałeś, bo
    wcześniej od ciebie napisał o tym wymienniku Kogutek.
    Jak zwykle kolejny raz udowadniasz publicznie, że nie tylko jesteś
    bezczelnym chamem, ale także i kretynem.

  • 80. Data: 2011-01-07 21:37:45
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Adam Płaszczyca napisał:

    > O wymiennikach przeciwbieżnych Jacuś jajakoko nie słyszał...

    Adasiu, jak chcesz jakąkolwiek sprawność grzejników w mieszkaniu to
    niestety powrót wody musi mieć nadal kilkadziesiąt stopni - no chyba że
    czterokrotnie przewymiarujesz grzejniki. W ogóle w piecach
    niekondensacyjnych nie wolno pod żadnym pozorem dopuścić do temperatury
    powierzchni kontaktującej się ze spalinami poniżej temperatury
    kondensacji - albo piec jest zrobiony z kwasówki albo o kondensacji
    zapomnij, w sezon ci rude piec zeżre, chrupanie w salonie będziesz
    słyszał! Nieprzypadkowo piece są zaopatrywane w bypass.

    Patenty o których piszesz podobne są patentom o których ja pisałem -
    full automatyka przemysłowa, wykwalifikowana obsługa - w osiedlowej
    kotłowni proszę bardzo, tumaniście do domku z zapałek bym takiego
    rozwiązania nie proponował - przecież to łatwiej popsuć jak dwie stalowe
    kulki...

    --
    Darek