  • 81. Data: 2011-01-07 22:31:14
    Temat: Re: Porównanie ekogroszku do gazu.
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 7 Jan 2011 21:45:48 +0100, Plumpi napisał(a):

    > No to kretynie jeszcze stwórz definicję tego co ty nazywasz "wymiennikiem
    > przewciwbieżnym", bo póki co jest tylko w twoim chorym umyśle.
    > Może miałeś na myśli "wymienniki przeciwprądowe" ?
    > Ale tu chamie nie uzurpuj sobie prawa do pisania, że to ty podałeś, bo
    > wcześniej od ciebie napisał o tym wymienniku Kogutek.
    > Jak zwykle kolejny raz udowadniasz publicznie, że nie tylko jesteś
    > bezczelnym chamem, ale także i kretynem.

    Jak zwykle, Jacusiu jajakoko, sam właśnie potwierdziłeś, że istnieje
    fizyczna możliwość, której to istnienia zaprzeczałeś.
    Swoją drogą Twój kretynizm sięgną zenitu - tak się zapluć, żeby sobie
    samemu w stopę strzelić...

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 82. Data: 2011-01-07 22:31:45
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 7 Jan 2011 21:43:49 +0100, Plumpi napisał(a):

    > Raczej to ty nie zauwazsz, że kolejny raz mi publicznie ubliżasz na grupie
    > dyskusyjnej, robiąc przy tym z siebie kretyna.

    O, to Twoja schizofrenia to przypadek całej grupy osób? ;D

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 83. Data: 2011-01-07 23:04:48
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Thu, 06 Jan 2011 11:36:03 +0100, Plumpi napisał(a):

    > Nawet w kotłach gazowych, kondensacyjnych, gdzie dąży się do uzyskania
    > jak najniższej temperatury spalin to ta temperatura spalin jest wyższa.
    > Ograniczona jest ona od dołu temperaturą wody powrotnej w kotle. Stąd
    > też nie ma możliwości, aby zejść poniżej tej temperatury.
    Mozna. Dodajac wymiennik przeciwpradowy powietrza podmuchowego (temp.
    powietrza 15-18 stopni to jeszcze nic nadzwyczajnego).

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 84. Data: 2011-01-07 23:57:43
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:c1.01.3P20pp$JQA@mike.oldfield.org.pl...

> [...]
    > fizyczna możliwość, której to istnienia zaprzeczałeś.
    > Swoją drogą Twój kretynizm sięgną zenitu - tak się zapluć, żeby sobie

    Durniu, czy wiesz o czym w ogóle była dyskusja ?
    Nie o możliwościach teoretycznych co można lecz o tym co jest i dotyczyła
    ona obecnie produkowanych kotłów i w odniesieniu do nich nie ma takiej
    możliwości fizycznej. Ty natomiast wyskakujesz z jakimiś stworzonymi przez
    swoją chorą wyobraźnię "wymiennikami przeciwbieżnymi" nie rozumiejąc nawet
    co oznacza słowo "przeciwbieżny" i do czego ono się odnosi. Teraz, kiedy
    pokazałem ci twój błąd próbujesz go ukryć stosując metodę obrony w postaci
    ataku.
    Wybacz, ale jesteś idiotą i tego nie da się ukryć, a usenet na zawsze będzie
    przechowywał tego dowody.
    Powinieneś jeszcze dopisać do swojego CV jako największe zasługi to
    wyjątkową umiejętność "zasrywania" sobie życia oraz swojej rodzinie.
    A teraz spier....j lizać rany, bo znów dostałeś wpier....l na własne
    życzenie, tylko i wyłącznie z powodu swojej głupoty.

  • 85. Data: 2011-01-08 07:15:05
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Berezowski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Mozna. Dodajac wymiennik przeciwpradowy powietrza podmuchowego (temp.
    > powietrza 15-18 stopni to jeszcze nic nadzwyczajnego).

    Oczywiście, że można, ale jako dodatkowe urządzenie na zewnątrz kotła. My tu
    jednak rozprawiamy o temperaturze spalin wychodzących z typowego kotła.
    Trzeba też pamiętać, że spaliny zawierają parę wodną. Ta niestety ma bardzo
    niefajne właściwości, które polegają na tym, że ta para potrafi się zamienić
    w lód. Dlatego też temperatura spalin nie może być zbyt niska na wylocie z
    komina, ponieważ dochodziłoby do zarastania komina lodem i efekcie tego do
    zatkania komina. Dlatego też każdy producent kotłów kondensacyjnych określa
    maksymalną długość komina jaka może być stosowana do danego modelu kotła.
    Oczywiście wynika to głównie z oporów przewpływu, ale także ze względu na
    zbyt duże wychładzanie spalin.

  • 86. Data: 2011-01-08 07:17:29
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

> [...]

    P.S. Takim wymiennikiem przeciwprądowym jest komin współosiowy.

  • 87. Data: 2011-01-08 18:18:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 8 Jan 2011 00:57:43 +0100, Plumpi napisał(a):

> [...]
    > Nie o możliwościach teoretycznych co można lecz o tym co jest i dotyczyła
    > ona obecnie produkowanych kotłów i w odniesieniu do nich nie ma takiej

    Oj, Jacusiu jajakoko, nie musisz dowodzić, że nie rozumiesz znaczenia słów,
    których używasz.
    Możliwość fizyczna istnieje, możliwość techniczna również. Nie jest
    natomiast stosowana, bo po co?
    Twoja mantra 'ale dyskusja była o' wskazuje, że jesteś żałosnym pyskaczem.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 88. Data: 2011-01-08 22:21:31
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:c1.01.3P2W95$JQG@mike.oldfield.org.pl...

> [...]
    > natomiast stosowana, bo po co?
    > Twoja mantra 'ale dyskusja była o' wskazuje, że jesteś żałosnym pyskaczem.

    Raczej tępicielem chamstwa płaszczycowego.
    Przestań chłoptasiu pier....ć swoje kłamstwa jak mantrę i przestań myśleć,
    że poprzez ciągłe powtarzanie płaszczycowych kłamstw, staną się prawdą.

  • 89. Data: 2011-01-08 23:04:01
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 8 Jan 2011 23:21:31 +0100, Plumpi napisał(a):

    > Raczej tępicielem chamstwa płaszczycowego.

    To tylko w Twoim, jacusiowym mniemaniu.

    > Przestań chłoptasiu pier....ć swoje kłamstwa jak mantrę i przestań myśleć,
    > że poprzez ciągłe powtarzanie płaszczycowych kłamstw, staną się prawdą.

    Jacusiu, jesteś mądry :D (to według powyższego nie może byc prawda).

    --
    _______/ /_ GG: 3524356