  • 191. Data: 2010-05-29 07:57:31
    Temat: Re: Powódź
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:c1.01.3LNJqt$Ibd@mike.oldfield.org.pl...

    > Takm tak.
    > A doświadczenia krajów zachodniej Europy mówią tyle, że tacy jak Ty to
    > durnie.

    Nie, to nie są doświadczenia krajów zachodniej Europy tylko pierd....nie
    debila Adama Płaszczycy.

  • 192. Data: 2010-05-29 07:59:06
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:c1.01.3LNJq2$Ibc@mike.oldfield.org.pl...

    > Sretencyjne. Trzeba zaprzestać poprawiać naturę i zamiast obwałowywać co
    > się da i ułatwiać spływ zachowywać naturalne pasy terenu na brzegach, żeby
    > rzeka mogła bez szkody wylać.

    A przeczytałerś wszystkie moje wypowiedzi ?

  • 193. Data: 2010-05-29 13:54:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 29 May 2010 09:57:31 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Nie, to nie są doświadczenia krajów zachodniej Europy tylko pierd....nie
    > debila Adama Płaszczycy.

    Tak, oczywiście. Ren jest oazą fauny, flory no i powodzi z jego powodu nie
    było.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 194. Data: 2010-05-29 13:56:41
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 29 May 2010 09:59:06 +0200, Plumpi napisał(a):

    > A przeczytałerś wszystkie moje wypowiedzi ?

    Tak. Zawierają takie same brednie, jak zwykle. Nie mieści Ci się w pale, że
    regulacja daje efekty odwrotne od zamierzonych.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 195. Data: 2010-05-29 16:16:19
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:c1.01.3LNly4$IcK@mike.oldfield.org.pl...

    > Tak. Zawierają takie same brednie, jak zwykle. Nie mieści Ci się w pale,
    > że
    > regulacja daje efekty odwrotne od zamierzonych.

    Raczej tobie się nie mieści w pale, że ja nie wypisuję tu tak jak ty swoich
    wizji, lecz opisuję to co zostało zrobione tam, gdzie mam dom na terenach
    powodziowych, gdzie rok w rok wylewały rzeki, a takie powodzie jak
    tegoroczna w Polsce były tam od dziesiątków lat systematycznie co kilka lat.
    Miejscowe władze poszły po "rozum do głowy" i na szczęście nie zdążyli
    poznać takiego autorytetu jak ty i tylko dzięki temu wykonali to co ja tu
    teraz opisuję. Dzięki temu od ok. 8-10 lat jest tam spokój. Nawet w tym roku
    nie zostały podtopione budynki, które wcześniej co kilka lat systematycznie
    były zalewane do poziomu piętra, a czasami i z piętrem włącznie.
    Jak widać Adasiu miejscowe władze nie wiedziały, że takie regulacje dają
    odwrotne skutki od zamierzonych. Widać mieli wielkiego farta.
    Następnym razem przestań czytać w interecie wyrwane informacje i na tej
    podstawie budować swoją wiedzę oraz kolejne swoje specjalizacje.

  • 196. Data: 2010-05-30 09:40:04
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 29 May 2010 18:16:19 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Raczej tobie się nie mieści w pale, że ja nie wypisuję tu tak jak ty swoich
    > wizji, lecz opisuję to co zostało zrobione tam, gdzie mam dom na terenach
    > powodziowych, gdzie rok w rok wylewały rzeki, a takie powodzie jak

    I teraz powodzie są nie tam,tylko gdzie indziej i większe. Niemcy to też
    przerabiali, a potem wydawli kupe kasy na odtwarzanie terenów zalewowych -
    wykup gruntów i nieruchomości.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 197. Data: 2010-05-30 11:06:53
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:c1.01.3LPGCV$IdF@mike.oldfield.org.pl...

    > I teraz powodzie są nie tam,tylko gdzie indziej i większe. Niemcy to też
    > przerabiali, a potem wydawli kupe kasy na odtwarzanie terenów zalewowych -
    > wykup gruntów i nieruchomości.

    Nadal twierdzę, że nie przeczytałeś moich wypowiedzi, ponieważ wyraźnie
    pisałem o tworzeniu terenów zalewowych, na których teraz znajdują się łąki
    dla stadnin koni, boiska, korty tenisowe itp., że utworzono wielki zbiornik
    retencyjny, a koryta rzek w terenach zabudowanych mają pogłębione i
    poszerzone koryta wzmocnione betonem. Pisałem też o tym, że zrezygnowano z
    wcześniejszego tworzenia i utrzymywania tylko i wyłącznie wałów, które i tak
    nie zdawały egzaminu, bo przy każdej powodzi puszczały.
    Nie czytam wyrwanych z kontekstu informacji netowych. Tych, na których Ty
    budujesz całą swoją wiedzę na ten temat. Ja tylko opisuję to co zostało
    zrobione w konkretnym miejscu i na konkretnym terenie oraz jakie przyniosło
    to efekty.
    Na marginesie dodam, że gdyby nie istnienie tego wybudowanego zbiornika
    retencyjnego, o którym pisałem to w tym roku całe Opole i wiele innych miast
    przy Odrze znalazło by się całkowicie pod wodą, a skutki powodzi byłyby
    znacznie większe. Tak więc i tu nie masz racji, że teraz powodzie są w
    innych miejsach i do tego większe, bo jest wręcz przeciwnie czyli dzięki
    temu w innych miejscach powodzie są o wiele mniejsze.

  • 198. Data: 2010-05-30 11:40:34
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 30 May 2010 13:06:53 +0200, Plumpi napisał(a):

> [...]
    > dla stadnin koni, boiska, korty tenisowe itp., że utworzono wielki zbiornik
    > retencyjny, a koryta rzek w terenach zabudowanych mają pogłębione i

    Jacusiu, tereny zalewowe są tam, gdzie konfiguracja terenu je utworzy, a
    nie jakiś dureń Twego pokroju sobie pokaże.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 199. Data: 2010-05-30 12:18:21
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:c1.01.3LPJtX$Idg@mike.oldfield.org.pl...

    > Jacusiu, tereny zalewowe są tam, gdzie konfiguracja terenu je utworzy, a
    > nie jakiś dureń Twego pokroju sobie pokaże.

    Ja też ciebie pozdrawiam.

  • 200. Data: 2010-05-30 13:37:42
    Od: M <M...@w...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Jacusiu, tereny zalewowe są tam, gdzie konfiguracja terenu je utworzy, a
    > nie jakiś dureń Twego pokroju sobie pokaże.

    Hmm, ale przecież pod tereny zalewowe wybiera się takie, które mają
    odpowiednie warunki (czyli i tak byłyby terenami zalewowymi) - tylko
    zamiast budować wysokie wały przy rzece pozwala je się tam rozlać.

    M.