  • 201. Data: 2010-05-31 07:55:28
    Temat: Re: Powódź
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    news:htor96$5sf$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To znaczy, że piszesz bzdury, bo kierujesz się dziwną logiką.
    > Wiem co piję i wiem, że w tych obydwu miejscach woda jest ozonowana.
    > Wiem także, że w obydwu przypadkach woda pochodzi ze studni głębinowych, a
    > nie z rzek.

    A swistak siedzi i zawija je w te sreberka

    > A ja mam czerwony telewizor z filetowymi kwiatkami i uważam, że wszystkie
    > telewizory są czerwone z filetowymi kwiatkami, a poza tym normy tak mówią
    > :)
    > Daj spokój z tą logiką.

    Zastanow sie najpierw co piszesz, pozniej przeczytaj to ze 100 razy (moze ci
    wystarczy)... apozniej... lepiej nie odpisuj zeby sie wiecej nie
    osmieszac...

> [...]
    > zbiera wody opadowe i transportuje do rzek lub rozlewisk.
    > Kanalizacja sanitarna jest tak wykonana, że w czasie powodzi nie ma prawa
    > zasadniczo się do niej dostawać woda powodziowa, a tym bardziej nie ma
    > prawa się do niej cofać woda z rzeki. Oczywiście w niewielkich ilościach
    > ona się przedostaje z domów poprzez kanalizację oraz nieszczelności
    > studzienek i do tego zasadniczo tylko w sytuacjach awaryjnych.
    > To o czym często się mówiło w TV, że woda wybija kanalizacją to nie
    > chodziło o kanalizację sanitarną lecz kanalizację burzową. Tylko w

    Guzik prawda, nie znasz sie wiec nie gadaj glupot.
    W kanalizacji sanitarnej istnieje cos takiego jak PRZEPOMPOWNIE i wlasnie
    one sa zalewane...

    > Co to znaczy, ze pracujesz w branży wodno-ściekowej ?
    > Jesteś kierowcą wozu inseminacyjnego ? :D
    > Widać jaką masz wiedzę na ten temat. Chłopie nawet się nie przyznawaj, ze
    > masz cokolwiek do czynienia z ww branżą :D

    Sam jestes inseminator. Nie zabieraj zdania w sprawach w ktorych sie
    ABSOLUNIE nie znasz

    > No własnie to Ci próbowałem cały czas uświadomić, ale nareszcie do tego
    > doszedłeś :D

    I tym samym trafiles do slawetnego FF-a...

    > To czytam, tylko Ty zacznij w okońcu pisać z sensem, a nie pir.... :)

    Radze wrocic sie do podstawowki - tam ucza czytania ze zrozumieniem... Ale
    dla cibie moze byc juz za pozno...

> [...]
    > rolników indywidualnie :)
    > Wiesz w ogóle co to jest studnia głębinowa ?
    > Te, które budowali sobie rolnicy nie są studniami głębinowymi. To są
    > studnie płytkie. Studnie głębinowe mają głębokości powyżej 30m.
    > Na wsiach bardzo rzadko budowano studnie głębsze jak 15m.
    > I takie studnie właśnie znajdziesz w prawie każdym gospodarstwie rolnym.
    > Tyle, że większa część wody w tych studniach pochodzi z wód podskórnych
    > lub też nazywanych zaskórnymi lub przypowierzchniowymi. Te wody obecnie są
    > dość mocno zanieczyszczone chemią i nie nadają się do celów spożywczych.

    W wielu gospodarstwach rolnych SA studnie glebinowe. Wystarczy poszukac,
    popytac a nie pier... lic bez sensu

    > Oczywiście, że nie pisałeś, skoro nawet nie odróżniasz wody podskórnej od
    > wody głębionowej, a ścieków od rzeki :D

    50% wod w Plsce to w mniejszym lub wiekszym stopniu ale wody "sciekowe".
    Poczytaj najpierw o jakosci wod, pozniej sie wypowiadaj dyletancie

    > Ale trafiają do oczyszczalni, a nie do rzeki. Czy naprawdę nie widzisz
    > różnicy ?

    Trafiaja wlasnie do RZEK. Nie znasz realiow? nie wypowiadaj sie.

    > Dla Ciebie najlepiej jest pier....ć gafę, a później naubliżać, żeby móc
    > się wycofać z rozmowy, zamiast przyznać się do popełnienia gafy.
    > Wybacz, ale szkoda mi czasu na rozmowy z takimi jak Ty.

    I vice wersa...
    Bardzo lubie jak ktos kto nie zna tematu "od podszewki" wypowiada sie i
    wymadrza...
    KF :-)

  • 202. Data: 2010-05-31 07:59:29
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    wiadomości news:c1.01.3LPJtX$Idg@mike.oldfield.org.pl...

    > Jacusiu, tereny zalewowe są tam, gdzie konfiguracja terenu je utworzy, a
    > nie jakiś dureń Twego pokroju sobie pokaże.

    Daj spokoj, nie ma z kim "dyskutowac".

  • 203. Data: 2010-05-31 15:21:16
    Od: "Plumpi anty Misiek :\)" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości news:4c036b6c$0$19172

    > Zastanow sie najpierw co piszesz, pozniej przeczytaj to ze 100 razy (moze
    > ci wystarczy)... apozniej... lepiej nie odpisuj zeby sie wiecej nie
    > osmieszac...

    Moze zamiast ogólników, coś bardziej merytorycznego ?

    > Guzik prawda, nie znasz sie wiec nie gadaj glupot.
    > W kanalizacji sanitarnej istnieje cos takiego jak PRZEPOMPOWNIE i wlasnie
    > one sa zalewane...

    Tylko w sytuacjach awaryjnie wyjątkowych. W normalnych warunkach do takiej
    przepompowni woda opadowa nie ma prawa się dostać. Dostaje się w bardzo
    niewielkich ilościach. Nie mówiąc już o tym, że są tam montowane zawory
    zwrotne, które uniemożliwiają cofanie się wody.
    Jak widać Twoja wiedza nadal kuleje :)

    > Sam jestes inseminator. Nie zabieraj zdania w sprawach w ktorych sie
    > ABSOLUNIE nie znasz

    Może jakieś konkrety ?

    > I tym samym trafiles do slawetnego FF-a...

    A co to takiego ?

    > Radze wrocic sie do podstawowki - tam ucza czytania ze zrozumieniem... Ale
    > dla cibie moze byc juz za pozno...

    I znów brak merytoryki.

    > W wielu gospodarstwach rolnych SA studnie glebinowe. Wystarczy poszukac,
    > popytac a nie pier... lic bez sensu

    Znów żadnych konkretów.
    Jeżdżę po wsiach i pytam.

    > 50% wod w Plsce to w mniejszym lub wiekszym stopniu ale wody "sciekowe".
    > Poczytaj najpierw o jakosci wod, pozniej sie wypowiadaj dyletancie

    No tak, jak zwykle "ni z gruchy, ni z pietruchy".
    Poza tym kolejny raz zaprzeczasz samemu sobie.
    Pisałeś wcześniej, że jakość wód w studniach jest super. JA pisałem zaś, że
    jest kiepska. Dziękuję zatem za potwierdzenie moich przekonań :D

    > Trafiaja wlasnie do RZEK. Nie znasz realiow? nie wypowiadaj sie.

    Ale najpierw są oczyszczane. Bezpośrednie spuszczanie ściewków sanitarnych
    do rzek już się skończyło, a jeżeli jeszcze gdziekolwik istnieje to są to
    skanseny.

    > I vice wersa...
    > Bardzo lubie jak ktos kto nie zna tematu "od podszewki" wypowiada sie i
    > wymadrza...

    No własnie wymądrzasz się nie znając tematu, a do tego jeszcze ubliżasz.

    > KF :-)

    A jednak nie :D
    Dyskutujesz to znaczy że chcesz dyskutować, a skoro chcesz to dyskutuj i nie
    odpierd..... popeliny :D

  • 204. Data: 2010-05-31 15:23:08
    Od: "Plumpi anty Misiek :\)" <p...@o...pl>

> [...]

    > Guzik prawda, nie znasz sie wiec nie gadaj glupot.
    > W kanalizacji sanitarnej istnieje cos takiego jak PRZEPOMPOWNIE i wlasnie

    Tylko w sytuacjach awaryjnie wyjątkowych. W normalnych warunkach woda do
    takiej przepompowni woda opadowa nie ma prawa się dostać. Dostaje się w
    bardszo niewielkich ilościach. Nie mówiąc już o tym, że są tam montowane
    zawory zwrotne, któe uniemożliwiają cofanie się wody.
    Jak widać Twoja wiedza nadal kuleje :)

    > Sam jestes inseminator. Nie zabieraj zdania w sprawach w ktorych sie
    > ABSOLUNIE nie znasz

    Może jakieś konkrety ?

  • 205. Data: 2010-05-31 15:26:01
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Ać! Cholinder, celownik mie sie był rozkalibrował :D

  • 206. Data: 2010-05-31 18:41:37
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Daj spokoj, nie ma z kim "dyskutowac".

    He he he. Swój do swego ciągnie :D

  • 207. Data: 2010-05-31 20:35:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 31 May 2010 09:59:29 +0200, Misiek napisał(a):

    > Daj spokoj, nie ma z kim "dyskutowac".

    Alez ja doskonale to wiem, dlatego się Jacusiem bawię :D

    --
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 208. Data: 2010-05-31 21:25:23
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:c1.01.3LQ8jz$IeX@mike.oldfield.org.pl...

    > Alez ja doskonale to wiem, dlatego się Jacusiem bawię :D

    I znów dostaniesz ode mnie wpier..... jak zwykle i znaów będzie spokój przez
    kolejny miesiąc :D
    Co zaś się tyczy Miśka to jesteście siebie warci.