  • 11. Data: 2018-02-03 07:59:49
    Temat: Re: Pranie skóry
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 02.02.2018 o 23:02, Janusz pisze:
    > W dniu 2018-02-01 o 20:04, Jacek pisze:
    > Po co Ci futro przed kominkiem? chcesz dom spalić?
    Wbrew pozorom takie futro nie pali się łatwo. Śmierdzi przy tym okrutnie
    alarmując wszystkich dookoła, że coś z kominka wypadło.
    Nie wiem jak teraz, ale dawniej to się z wełny robiło odzież dla hutników.

    > Wywalić a nie prać.
    Taki był plan B.
    Jacek

  • 12. Data: 2018-02-03 08:28:46
    Od: abomito <a...@w...pl>

    > wieku raczej poreprodukcyjnym, a ja to nie sprawdzałem przez ostatnie 20
    > lat ;-)
    > Na wszelki wypadek skórę wywalam i proszę uznać temat prania za zamknięty.
    > a na skórze dzika to jakie cechy dostaną przyszłe dzieci?
    > Pytam z czystej ciekawości, aczkolwiek od niedawna mamy nową, ładną
    > listonoszkę ;-)
    Wiesz: ja też jestem wdowcem, ale czasami coś sie trafi.Tylko kominka nie mam...
    Nie pamiętam, gdzie płodziłem swoje dzieci.Jednak chyba w różnych miejscach, skoro
    każda ma inny charakter.Matka ta sama.
    A ładna listonoszka...i facet w wieku poprodukcyjnym...Kiepsko to widzę.Przecież nie
    mogli wziąć ślepą na listonoszkę!No, ale jak widzi- i wie, co widzi-, to możesz mieć
    szansę...

  • 13. Data: 2018-02-03 23:26:45
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 03.02.2018 o 08:28, abomito pisze:
    > A ładna listonoszka...i facet w wieku poprodukcyjnym...Kiepsko to widzę.Przecież
    nie mogli wziąć ślepą na listonoszkę!No, ale jak widzi- i wie, co widzi-, to możesz
    mieć szansę...
    No ja nie jestem jeszcze w wieku poprodukcyjnym, ale na oko mam tak ze
    25-30 więcej od tej listonoszki, więc na za wiele nie liczę :-)
    Zresztą w każdej plotce jest ziarno prawdy. Skoro jest masa kawałów o
    listonoszach, to coś musi być na rzeczy. A o listonoszkach nie ma ani
    jednego.
    Jacek

  • 14. Data: 2018-02-07 11:04:50
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2018-02-03 o 23:26, Jacek pisze:
> [...]
    > Zresztą w każdej plotce jest ziarno prawdy. Skoro jest masa kawałów o
    > listonoszach, to coś musi być na rzeczy. A o listonoszkach nie ma ani

    No kolega przez krótki czas był listonoszem i... w pełni wpisywał się w
    kanon dowcipów o tym zawodzie ;)

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 15. Data: 2018-02-07 11:54:55
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 01.02.2018 o 20:04, Jacek pisze:
    > Wy tu wszystko wiecie, więc pytam.
    Już melduję, bo może ktoś z Kolegów też ma skórę do wyprania ;-)
    Wyprałem skórę w pralce na 30 st. C i w zwykłym proszku. Program z
    wirowaniem. Suszenie odbyło się na kaloryferze. Wyszło fajnie.
    Skóra jest nadal miękka, od suszenia na kaloryferze porobiły się
    nieznaczne wypukłości od rogów żeberek. Ogólnie skurczyła się też o
    jakieś 3 cm na długości. W pralce filtr od razu wyczyściłem, żeby usunąć
    włosie (było dość sporo).
    Krótko mówiąc, skóra dostała drugie życie.
    Jacek

  • 16. Data: 2018-02-07 21:00:34
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Da się, ale proszek trochę wysusza. Weż od żony emulsje do ciała i wetrzyj w stronę
    bez futra.Znaczy- o tę skórę barana mi chodzi.No i za szybko suszyłeś.Kurtki mogłyby
    nie wytrzymać.
    Pozdro.abomito