  • Data: 2017-11-13 21:20:39
    Temat: Projekt POŚ
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc taka sytuaCja...

    Mam projekt domu z bezodpływowym zbiornikiem na nieczystości ciekłe wg pracowni xxx

    Udało mi sie uzyskać zgodę w urzędzie by zamiast szamba zrobić POŚ.

    Tylko musze mieć na nią projekt

    I zaczęły się schody....

    Dzwonie do firmy gdzie kupiłem projekt ze potrzebuje projekt oczyszczalni...a oni na
    to że to u nich kosztuje 1500zł....

    Dzwonie do jakiejś inne firmy handlującej POŚ i oni chcą 400 ale musze mieć pisemną
    zgode autora projektu...

    Inna firma chce 550 i zgody nie chce...

    Czy taka zgoda potem jest do czegoś potrzebna?
    Czy przy odbiorze domu będą ją ode mnie wymagać?
    Raczej mi jej za darmo nie wydadzą a płacić u nich za 2 kartki projektu 1500zł nie
    bardzo mi się widzi....

    Zmieniał ktoś tu szambo na oczyszczalnię?
    Ma ktoś doświadczenie w tej kwestii???

    uciu