  • Data: 2017-11-15 08:55:03
    Temat: Re: Projekt POŚ
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Działka jest poza aglomeracją - sprawdzałem w wydziale ochrony środowiska i nie ma
    przeciwwskazań do montażu oczyszczalni. Obok u sąsiadów też są zamontowane
    oczyszczalnie biologiczne.

    Problem jest tylko takie że mój tytuł projektu domu brzmi tak: "Domu jednorodzinny
    wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz bezodpływowym zbiornikiem na nieczystości
    ciekłe" . W projekcie jest też wpis, ze firma xxx ma do niego prawo autorskie i
    wszystkie zmiany wymagają pozwolenia od nich.

    I teraz ta firma xxx za projekt oczyszczalni chce 1500zł...

    Na necie projekt oczyszczalnie można kupić np z Archonu za 200zł...
    tylko potrzeba zgode autora domu:-/

    Wczoraj dowiedziałem się też, że firmy robiące oczyszczalnię dają gotowy projekt
    oczyszczalni gratis tylko trzeba tam wpisać swoje dane - plik w wordzie do edycji.
    Ja musze tylko skombinować mapkę i nanieść oczyszczalnię.

    By jednak dać gotowy projekt musze załatwić pozwolenie z firmy, która zaprojektowała
    dom.... wczoraj o to zapytałem mailem...ciekawe ile sobie zażyczą...

    Najchętniej bym olał ich zgodę - skąd oni się dowiedzą, że coś zmieniłem w projekcie?

    Inna kwestia to kasa...
    szambo z montażem 3000zł
    oczyszczalnia z projektem firmy xxx 12 000zł

    uciu