  • 91. Data: 2016-12-16 14:04:17
    Temat: Re: Projektor TV - jakie kable poprowadzić?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ceny maja z ksiezyca albo moj taki dobry ze tam kosztuje 550$ a w Polsce 1600zyli.

  • 92. Data: 2016-12-16 15:30:26
    Od: Pete <n...@n...com>

    > Ceny maja z ksiezyca albo moj taki dobry ze tam kosztuje 550$ a w Polsce 1600zyli.

    Coś słabo szukasz, ja tam widzę podobny shit za 300$

    --
    Pete

  • 93. Data: 2016-12-16 16:42:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Moze z polki spadl i przecenili. Taki jak moj jest tylko jeden to nie mozesz widziec
    bez wodki dwoch.

  • 94. Data: 2016-12-16 18:22:31
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    1080p (Full HD)?
    Ja się nie czepiam, mnie jest wszystko jedno co kto lubi, ale jak porównywać, to
    rzetelnie, a nie np. TV HD ready do UHD (4k).

    Wątek jest o kablach.
    Gdziekolwiek projektowałem kable, to w chwili instalacji sprzetu po paru latach
    okazywało się, że doszło do zmiany techniki i technologii.
    Zamiast cienkiego koncentryka weszła skrętka, zamiast pierścienia (starannie
    zaprojektowanego od gniazdka do gniazdka) weszła gwiazda, zamiast interentu przez
    linię telefoniczną internet z kablówki, zamiast 100 Mbps jest 1 Gbps (kable,
    gniazdka, switche).
    Pod przyszły telewizor wmurowałem zasilanie 230V i skrętkę (5e chyba) - gdybym dziś
    go wieszał, to może bym i żałował, że nie pociągnałem HDMI (ale to HDMI musi gdzieś
    wychodzić z drugiego końca i tu znów koncepcja się zupełnie zmieniła, a kilka lat
    temu nie było gniazdek ściennych HDMI).

    WiFi jest niby fajne, ale nie zawsze, np. w Smart TV Samsung rocznik 2015 (Tizen)
    bełkoczą, że rzekomo jest bgn ac, ale nie ma 5 GHz (żeby było równie śmiesznie,
    ethernet rj45 jest 100 Mbps) :-o
    To po jaki ch... w ogóle te "multimedialne" 5 GHz (na dodatek nie przechodzi przez
    polskie murowane ściany, to nie Floryda czy Londyn i domy z papieru)?? Z laptopem do
    przedpokoju biegać?

    -----