  • 81. Data: 2018-09-27 17:31:35
    Temat: Re: Projektor doleciał
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ja na to ze znowu sie z lancucha urwales i szczekasz.

  • 82. Data: 2018-09-27 20:57:56
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2018-09-27 o 10:09, Bolko pisze:

    > Naprawdę?
    > Jak jesteś na usnecie to masz już swoje lata.
    > Możesz mi to wytłumaczyć osobie która też ma swoje lata.

    Spróbuję.
    Otóż lubię oglądać "mecze" komputerowe. Znaczy gry, w których tłuką się
    dwie strony (czasem dwa zespoły).
    Jako gracz - podziwiam kunszt innych graczy. Kunszt, którego nie będę w
    stanie osiągnąć z różnych powodów.
    A dlaczego jest to ciekawe? Bo nie ma dłużyzn, gry trwają czasem tylko
    kilkanaście minut. Czasem widać, jak jeden drobny błąd zamienia się w
    totalną porażkę, czasem widać znakomite posunięcie gracza, które pozwala
    wyjść z opresji, itd.
    Naprawdę można się tym pasjonować.

    --
    MN

  • 83. Data: 2018-09-27 21:18:50
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Thu, 27 Sep 2018 20:57:56 +0200, Marcin N wrote:
    > Otóż lubię oglądać "mecze" komputerowe. Znaczy gry, w których tłuką się
    > dwie strony (czasem dwa zespoły).
    > Jako gracz - podziwiam kunszt innych graczy. Kunszt, którego nie będę w
    > stanie osiągnąć z różnych powodów.

    Czyli to trochę jak oglądanie rozgrywki Go. Dzięki twojemu wyjaśnieniu
    rozumiem nieco bardziej ten fenomen wśród młodych ludzi oglądających "jak
    ktoś inny gra". Tak jak Bolko, ciężko było mi to pojąć. To chyba dlatego
    że 30 lat temu gry "telewizyjne" były całkiem inne - chodzenie i
    strzelanie we wszystko co się rusza (Contra, Robocop), łażenie po
    platformach (SMB, Ice Climber, Adventure Island...) czy też poruszanie
    się w ramach pojedynczego ekranu by wykonać jakiś cel (Donkey Kong, Nuts
    & Milk, Pac-Man...). W takich grach patrzenie jak ktoś gra jest mało
    ciekawe, to była raczej zmora młodszego rodzeństwa. Stąd moje (nasze)
    zdziwienie że dziś ktoś dobrowolnie się temu poddaje. Natomiast rozgrywki
    Go (czyjeś) sam chętnie oglądam od czasu do czasu.

    Mateusz

  • 84. Data: 2018-09-27 21:20:02
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 9/24/2018 2:29 AM, Zenek Kapelinder wrote:
    > Trzy matryce LCD.

    Dyskwalifikacja.

    Jedyna technologia co do której można patrzeć na obraz bez skojarzenia
    poziomu kontrastu z VHS to DLP. Tam tez jest h..wo ale jakby minimalnie
    mniej.

    A średniopółkowy DLP to jednak cena telewizora który zjada go na
    śniadanie kazdym parametrem poza rozmiarem.

  • 85. Data: 2018-09-27 21:36:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Projektory sa tak zbudowane ze nie kazdy musi je miec. Jaki masz projektor?

  • 86. Data: 2018-09-27 21:57:02
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 27.09.2018 21:20, Sebastian Biały pisze:

    > Tam tez jest h..wo

    Nie, nie! Wzoruj się nie na napisach na murach (klasyka to
    HWDP), ale na XIII Księdze Pana Tadeusza, autorstwa Aleksandra
    Fredry. Tam tak to słowo leci:

    Zosia już odrzuciwszy wstydliwość wszelką
    Na chuja spoglądała z ciekawością wielką,
    Bo dotychczas o chuju niewiele wiedziała...

  • 87. Data: 2018-09-27 22:00:19
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 27.09.2018 21:36, Zenek Kapelinder pisze:

    > Projektory sa tak zbudowane ze nie kazdy musi je miec.

    To manie zależy od budowy projektora? Oj, Zenek, Zenek...

  • 88. Data: 2018-10-01 15:57:02
    Od: <test>

    >Że w projektorze jest więcej do oglądania?

    Skoro w komórce HD i w projektorze HD, to co wybierasz?

  • 89. Data: 2018-10-05 13:18:07
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    > Aleś Zenuś pierdolął ;) Ciekawe skąd oko wie ze światło jest odbite?

    No akurat wie. Bo nie bez powodu czytanie ebooka z komórki na dłuższą
    metę męczy, a czytanie z Kindla, który ma podświetlenie ekrany też na
    zasadzie świecenia na niego z góry i światła odbitego, już nie bardziej
    niż zwykłej gazety czy książki.

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 90. Data: 2018-10-05 13:23:04
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 24.09.2018 o 10:32, Bolko pisze:
    > Teoreycznie jest youtube.
    > Tylko że moi uwielbiają oglądać jak inni dziecieki grają w gry.
    > Nawet im te gry kupiłem.
    > Ale i tak wolą oglądać jak KTOŚ gra.
    > Co za czasy :(

    Też nie mogę pojąć tego zjawiska... Chrześniak żony potrafi tak 2h
    siedzieć i się gapić, jak ktoś przechodzi grę. No jakaś paranoja :/

    Pzdr

    --
    /__/_* /