  • 41. Data: 2020-09-20 01:59:45
    Temat: Re: Proponuję zrobić zakłady
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Viste m...@x...invalid ...

    > *mój bank proponuje co prawda przelewy "natychmiastowe" do innych
    > banków, i początkowo z tego chciałem skorzystać, ale... okazało
    > się, że taki przelew jest ograniczony do jakiejś śmiesznie niskiej
    > kwoty (5 albo 50 tys., nie pamiętam której).

    Przy duzych kwotach mozna sie umowic zeby miec konto w tym samym banku.
    Wtedy przelew przechodzi online.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 43. Data: 2020-09-20 01:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kadar Oszmanski o...@g...com ...

    > Tak wygląda świat który opisujecie.
    > Czy to jest normalny świat?

    Tak nie wyglada swiat.
    Ale oszusci sie zdarzaja.
    A majatek zycia wystarczy utopic raz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

  • 42. Data: 2020-09-20 01:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Niekoniecznie
    > Przy wyższych kwotach zdarza się że bank wstrzymuje przelew żeby
    > zweryfikować transakcje(np dzwoni do zlecającego przelew)

    Gdzie sie tak zdarza?
    O jakich kwotach mowa?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 44. Data: 2020-09-20 15:54:14
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-09-19 o 23:59 GMT, Budzik napisał:
    > Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Gdzie sie tak zdarza?

    Ja się z tym stykam notorycznie. Pan lub pani z banku dzwoni się
    zapytać, czy ja aby na pewno chcę zrobić to co robię - a jeśli tak, to
    muszę podać dlaczego, do kogo i skąd ja w ogóle mam pieniądze.

    > O jakich kwotach mowa?

    Już od kilku tys. euro.

    Mateusz

  • 45. Data: 2020-09-20 15:56:17
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-09-19 o 23:59 GMT, Budzik napisał:
    > Użytkownik Mateusz Viste m...@x...invalid ...

    > Przy duzych kwotach mozna sie umowic zeby miec konto w tym samym
    > banku. Wtedy przelew przechodzi online.

    Transakcja nieruchomości to sam w sobie dość skomplikowany i
    długotrwały proces - a teraz dorzucać do tego zakładanie nowego konta,
    związane z tym terminy, aktywacje wszelakie itd? Jakoś taki mało
    życiowy sposób.

    Mateusz

  • 46. Data: 2020-09-20 16:36:20
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    niedziela, 20 września 2020 o 01:59:48 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Kadar Oszmanski o...@g...com ...
    > Tak nie wyglada swiat.
    > Ale oszusci sie zdarzaja.
    > A majatek zycia wystarczy utopic raz.

    Wiem ale chodzi mi bardziej o otoczenie w jakim żyjemy. Jeśli
    mam chodząc cały czas oglądać się za siebie to wolę już nigdzie
    nie wychodzić. Tylko to staje się nienormalne a powinniśmy
    dążyć do normalności.
    Chciałem tylko zwrócić uwagę na ilość zabezpieczeń na
    zabezpieczenia. Czy urzędnik w randze notariusza nie powinien
    być już wystarczającym zabezpieczeniem?
    K.

  • 47. Data: 2020-09-20 18:37:02
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-09-20 o 07:36 -0700, Kadar Oszmanski napisał:
    > Chciałem tylko zwrócić uwagę na ilość zabezpieczeń na
    > zabezpieczenia. Czy urzędnik w randze notariusza nie powinien
    > być już wystarczającym zabezpieczeniem?

    A nie jest? Swoją drogą, notariusz to nie urzędnik.

    Mateusz

  • 49. Data: 2020-09-20 18:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > długotrwały proces - a teraz dorzucać do tego zakładanie nowego
    > konta, związane z tym terminy, aktywacje wszelakie itd? Jakoś taki

    Czesto jest tak, ze to sie akurat zgrywa - ostatnio jak sprzedawałem
    mieszkanie to transakcje przeprowadzilismy via mbank bo obydwie strony
    miały tam konto.

    Zreszta, załozenie konta to nie jest jakas bardzo skomplikowana sprawa
    wiec patrze na to odwrotnie - w całym skomplikowanym procesie zakupu /
    sprzedazy jezeli taka prosta rzecz ma pomoc to dlaczego nie.

    Inna sprawa, ze nie wiem jaka jest skala takich wyłudzen i czy sie w
    ogole zdarzaja wiec własciwie to nie wiem czy tylko tak sobie gadamy
    czy sprawa jest jednak warta dyskusji.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 50. Data: 2020-09-20 18:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > zapytać, czy ja aby na pewno chcę zrobić to co robię - a jeśli
    > tak, to muszę podać dlaczego, do kogo i skąd ja w ogóle mam

    No tak, ale to banki z tego kraju co my ich widelcem uczylismy jesc...
    ;-P

    Tak na serio - u nas słyszałem kiedys o takim potwierdzenie w przypadku
    zakupu quasibitcoinów (a własciwie w przypadku przelania kasy na giełde
    valut). Wiec podejrzewam ze decydował bardziej kierunek niz kwota.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

  • 48. Data: 2020-09-20 18:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Chciałem tylko zwrócić uwagę na ilość zabezpieczeń na
    > zabezpieczenia. Czy urzędnik w randze notariusza nie powinien

    W PL zdarzały się sytuacje ze notariusze byli w zmowie z oszustami wiec
    robiąc coś raz czy dwa razy w zyciu wole sie jednak kilka razy obrocic
    za siebie.
    Gdybym musiał się tak zachowywac na codzien to rzeczywiście mozna
    oszaleć.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie