  • 11. Data: 2010-11-03 16:47:10
    Temat: Re: Pytanie o uszczelniacz dekarski.
    Od: Igor Pilutkiewicz <i...@r...pl>

    Ciekawe.... A jakim silikonem / uszczelniaczem były robione obróbki
    blacharskie sprzed 200, 100 czy nawet 30 lat...? Myśleliście o tym
    kupując kolejną tubę :)

  • 12. Data: 2010-11-03 23:30:51
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Igor Pilutkiewicz" <i...@r...pl> napisał w
    wiadomości
    e.googlegroups.com...
    >Ciekawe.... A jakim silikonem / uszczelniaczem były robione obróbki
    >blacharskie sprzed 200, 100 czy nawet 30 lat...? Myśleliście o tym
    >kupując kolejną tubę :)

    No jasne, nie bylo uzytkowych poddaszy. :-))

    Pozdro.. TK

  • 13. Data: 2010-11-04 10:28:43
    Od: januszgazda <j...@b...pl>

    On 4 Lis, 00:30, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:
> [...]
    > wiadomościnews:bc6fe136-cd50-49d8-9b1f-2254ce014b7d@
    e14g2000yqe.googlegroups.com...

    > No jasne, nie bylo uzytkowych poddaszy. :-))

    Porządna obróbka blacharska komina jest taka sama do każdego rodzaju
    poddasza i da się ją wykonać bez silikonów i uszczelniaczy na kilka
    sposobów. Ja stosuje, miedź, tytan-cynk lub ostatecznie ołow
    powlekany....

  • 14. Data: 2010-11-04 18:42:24
    Od: "William Bonawentura" <w...@p...onet.pl>

    ?
    Uzytkownik "Maniek4" <r...@l...pl> napisal w wiadomosci

    > U?ytkownik "Igor Pilutkiewicz" <i...@r...pl> napisa? w
    > wiadomo?ci
    e.googlegroups.com...

    > No jasne, nie bylo uzytkowych poddaszy. :-))

    Kolega ma dom z uzytkowym poddaszem z 1920 a wówczas silikonu nie znano. Inna rzecz,
    ze jego tynki na trzcinie na deskowaniu sprawuja sie lepiej niz dzisiejsza zabudowa
    g-k.

  • 15. Data: 2010-11-05 21:38:10
    Od: Igor Pilutkiewicz <i...@r...pl>

    On 4 Lis, 19:42, "William Bonawentura"
    <w...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    rzecz, ze jego tynki na trzcinie na deskowaniu sprawuja sie lepiej niz dzisiejsza

    Jak to wykonać bez silikonu i uszczelniaczy można zobaczyć na
    http://rheinzink.pl/57.aspx
    lub na http://www.youtube.com/watch?v=BLVDkISZUoo
    Miłego oglądania :)

  • 16. Data: 2010-11-16 23:05:38
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Igor Pilutkiewicz" <i...@r...pl> napisał w
    wiadomości news:9a077b19-4c6b-43db-856b-

    >Jak to wykonać bez silikonu i uszczelniaczy można zobaczyć na
    >http://rheinzink.pl/57.aspx
    >lub na http://www.youtube.com/watch?v=BLVDkISZUoo
    >Miłego oglądania :)

    Jak komus siding na kominie sie podoba to sposob moze i fajny...
    Nie doczekalem jak uszczelnic komin w okolicach czapki, zeby splywajaca po
    kominie woda nie podciekala pod cynk.

    Pozdro.. TK

  • 17. Data: 2010-11-17 08:59:56
    Od: Igor Pilutkiewicz <i...@r...pl>

    On 17 Lis, 00:05, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:
    > U ytkownik "Igor Pilutkiewicz" <i...@r...pl> napisa w
    > wiadomo ci news:9a077b19-4c6b-43db-856b-

    > Nie doczekałem jak uszczelnić komin w okolicach czapki, żeby spływająca po
    > kominie woda nie podciekała pod cynk.
    >
    > Pozdro.. TK

    Nie doczekałeś się, bo się nie pytałeś :)
    A jak to zrobić bez silikonu pokazujemy na szkoleniach http://rheinzink.pl/1041.aspx
    Zapraszam :)

  • 18. Data: 2010-11-17 18:37:06
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Igor Pilutkiewicz" <i...@r...pl> napisał w
    wiadomości news:fe1d047d-244c-45c7-a706-

    >Nie doczekałeś się, bo się nie pytałeś :)
    >A jak to zrobić bez silikonu pokazujemy na szkoleniach
    >http://rheinzink.pl/1041.aspx
    >Zapraszam :)

    Nie pytalem bo kominy mam juz pare lat i poki co maja sie dobrze. Wasz
    sposob nawet mi sie podoba, ale jak dla mnie estetycznie nie do przyjecia.

    Pozdro.. TK