  • Data: 2016-08-22 23:35:04
    Temat: Re: 10 minut!
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 22 Aug 2016 21:49:24 +0200, Tomasz napisał(a):

    > To Ty masz swój las?

    Kawałek mam, sama sadziłam, tzn sadziliśmy z MŚK :-))

    > Czy ta blondynka "mazam" to właśnie ikselka?

    No jak widać :-)))

    > Od lat spotykam Cię na róznych grupach dyskusyjnych ale nie wiedziałem że
    > zajmujesz się takimi fajnymi rzeczami i jesteś tak atrakcyjna

    Dzięki za komplement - spuszczam skromnie powieki ;-)

    > a nie XLka jak
    > Się nazwałaś.

    No bo XL(ka) nie dotyczy mojego rozmiaru (choć maleńka to ja raczej nie
    jestem), tylko samooceny i samouwielbienia ;-PPP

    > Ile masz tych kotów, widzę tylko 3 i 2 psy.

    Koty były i są dwa - bury strażnik naszego domowego Teksasu, czyli
    Mruczysław Chrobry, oraz czarny spryciarz o bezdennie bezwyrazowych oczach
    jak pluszowe misie, zwany z tego powodu Guzikiem.
    Psy były kiedyś dwa (sznaucer olbrzym i niemiec), ale teraz już ich nie ma
    (choroby, niestety...) i jest jeden nowy, berneńczyk.

    > pozdrowienia
    > Tomasz

    Też pozdrawiam :-)