    From: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Absurd - garaz obudowany blokiem
    Date: Tue, 28 Jul 2015 22:00:02 +0200

    Dnia Tue, 28 Jul 2015 08:55:52 +0200, Ergie napisał(a):

    > No chyba że prawnicy zrobili jakąś ekwilibrystykę i działką jest
    > jednocześnie w dwóch użytkowaniach wieczystych jednym do wysokości 2,5m a
    > innym powyżej. Załóżmy że to się udało jakoś formalnie rozwiązać to co z
    > pozostałymi przepisami? Odległości budynków, ppoż, uniemożliwienie
    > korzystania z własności?

    Pewnie się jakoś sprytnie połączyli z tym blokiem, więc za bardzo nie ma
    potrzeby/możliwości dostępu do dachu, który jest teraz czyjąś podłogą.

    Mapa warszawska wróciła do życia i miałem rację, tam cała okolica jest w
    użytkowaniu wieczystym. I też jestem ciekaw co prawnicy tam wymyślili, a
    miasto przyklepało. Działka na planie jest jedna duża pod tym blokiem, więc
    prawdopodobnie nie było wydzielonych działek dla poszczególnych garaży.
    Pewnie sporo by powiedziała treść KW, ale trzeba by znać jej numer.

    > Nie podpisywałem umowy z ZUS :-)

    Zgodnie z orzecznictwem to "umowa społeczna" ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl