  • 11. Data: 2013-11-16 15:30:17
    Temat: Re: Alufox mata termoizolacyjna na dach pod wełnę 0.04
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:l62hnd$tfv$1@speranza.aioe.org...
    > Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > główna funkcją tej maty jest zarabianie pieniędzy i z myśla o tym została
    > wyprodukowana :)
    >

    > b.

    jak kazdy inny material ;-)
    ja to stosuje nagminnie, juz wrecz standartowo

    Andrzej

    www.hana.com.pl
    www.osiedle.olsztyn.pl
    www.bartolty.com.pl

  • 12. Data: 2013-11-16 15:37:53
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

    Użytkownik "GreDi" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Hey,
    >
    > wykonawca proponuje mi położenie tej termomaty alufox do izolacji dachu.
    > Proponuje zastosowanie wełny 15 + 10 + alufox.
    >
    > Moja wiedza kończy się na marketingowej papce producenta. I jakimiś
    > sponsorowanymi artykułami.
    > Może ktoś ma jakieś doświadczenia związane z czymś takim?
    >
    > Z góry dziękuje wszystkim za wypowiedzi.
    > --
    > GreDi

    Ja mam ;-)
    co prawda jako wykonawca ale zawsze
    swietnie sprawdzila sie w saunie (robila nam za lodowke jak przyszly upaly)
    generalnie dziala ale (nie wiem po ile jest teraz) koszt kolo 10 pln/m2
    zdecydowanie za wysoki
    producent twierdzi ze zastepuje 5 cm welny (co przy jej lamba jest ewidentna
    bzrdura), ale nawet jesli, to jest o polowe za droga.
    Napewno dziala jako ekran podczerwieni ale sensu ukladania tego na poddaszu
    nie widze

    Andrzej

    www.hana.com.pl
    www.osiedle.olsztyn.pl
    www.bartolty.com.pl

  • 13. Data: 2013-11-16 17:13:56
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "HANA" <h...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > jak kazdy inny material ;-)

    a nie nie

    > ja to stosuje nagminnie, juz wrecz standartowo

    wobec tego - w jakim celu używasz tej maty, i skoro wiesz ze jest za droga
    to czemu nie uzyjesz innych materiałów?

    b.

  • 14. Data: 2013-11-16 17:39:14
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

> [...]
    >

    > wobec tego - w jakim celu używasz tej maty, i skoro wiesz ze jest za
    > droga to czemu nie uzyjesz innych materiałów?

    hmmm a na jakim materiale producent nie zarabia??
    uzywam jej bo:
    1. klienci chca
    2. uklada sie szybko i latwo
    3. stosujac folie alu do podlogowki + folie bombelkowa + folie do podlogowki
    = finansowo podobnie ale roboty 3x tyle
    4. cos tam daje napewno, np. skutecznie kasuje podsluchy jak ktos zauwazyl
    ;-)
    5. spelnia role paroizolacji

    a tak powazniej w teorii ekranowanie podczerwieni, ktora wydziela wiekszosc
    urzadzen
    ze o kominku nie wspomne daje jakies tam oszczednosci
    i alufox jesli bylby kolo 5 pln/m2 bylby hitem
    a tak jest poprostu alternatywa

    Andrzej

    www.hana.com.pl
    www.osiedle.olsztyn.pl
    www.bartolty.com.pl

  • 15. Data: 2013-11-16 18:32:46
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    > uzywam jej bo:
    > 1. klienci chca
    > 2. uklada sie szybko i latwo

    i kasuje klientów. Dlatego tez mówie ze ona służy do zarabiania pieniedzy.
    Przez producenta i ciebie :-) Bo technicznie nie daje nic poza paroizolacją,
    którą mozna załatwic inaczej - prosciej i taniej.

    > a tak powazniej w teorii ekranowanie podczerwieni, ktora wydziela
    > wiekszosc urzadzen
    > ze o kominku nie wspomne daje jakies tam oszczednosci

    a ty ten kominek chcesz izolowac zeby nie promieniował, czy jak /

    Czysta blaga :-) Mozemy sobie oczywiscie rowazyc rozkład widma
    promieniowania, metody i sensownosc izolowania, ale nie wiem czy jako
    przeciwnik takich gadzetów znajde tu takiego fana tego rozwiązania ,który
    bedzie umiał sie postawic w dyskusji :-)))

    b.

  • 16. Data: 2013-11-16 19:48:25
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

    [cut]

> [...]
    > przeciwnik takich gadzetów znajde tu takiego fana tego rozwiązania ,który
    > bedzie umiał sie postawic w dyskusji :-)))

    nie kominek a np. salon w ktorym on jest
    i nie wkrecaj mnie tu ;-P
    a co do drugiej czesci posta to wrzuc na pl.sci.inzynieria
    zaraz bedziesz mial mase odpowiedzi i wyliczen
    az sam popatrze ;-)

    Andrzej

    www.hana.com.pl
    www.osiedle.olsztyn.pl
    www.bartolty.com.pl

  • 17. Data: 2013-11-16 22:16:14
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    > nie kominek a np. salon w ktorym on jest

    no bedę drążył - czesc promieniowania wyleci przez okno, ale zapewne na okno
    tego badziewia nie dasz :-) Reszta trafi w sciany i je ogrzeje. Sciany juz
    dalej nie promieniują, bo nie te temperatury (tu początek doktoratu z
    promieniowania, hehehe). Co chcesz izolować? :-)

    b.

  • 18. Data: 2013-11-17 00:43:57
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-16 22:16, Budyń pisze:
> [...]
    > Sciany juz dalej nie promieniują, bo nie te temperatury (tu początek
    > doktoratu z promieniowania, hehehe). Co chcesz izolować? :-)

    Pierdoly bez znaczenia.
    Jak napisales - do wyciagania pieniedzy i nic wiecej.

    Pozdro.. TK

  • 19. Data: 2013-11-19 15:37:30
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    On Friday, November 15, 2013 1:22:34 PM UTC+1, kiki wrote:

    >Ale za to Amerykańcy Cię nie podsłuchają

    I wlasnie dlatego beda sie bradziej starac, bo musi miec cos do ukrycia
    skoro ukrywa.

  • 20. Data: 2014-08-24 13:24:09
    Od: d...@g...com

    W dniu czwartek, 14 listopada 2013 12:27:09 UTC+1 użytkownik GreDi napisał:
> [...]
    >
    > sponsorowanymi artykułami.
    >
    > Może ktoś ma jakieś doświadczenia związane z czymś takim?
    >

    > Z góry dziękuje wszystkim za wypowiedzi.

    Ja zastosowałem do wilgotnej piwnicy co by była do zamieszkania ( maj 2014 )
    Zdecydowanie suszej cieplej chyba też ale po zimie powiem więcej Pytam tylko po co
    publikują opinie ITB tego produktu ? Jeżeli " ITB" potwierdza zalety podawane w
    parametrach to chyba tonie jest "ściema" - tym sie kierowałem kupując Alufox Za to
    ciekawa informacja z tym zakłócaniem GSM i WiFi ! Podsłuch też ! I po to takie forum
    by się wymieniać doświadczeniem Grześ s...@o...pl