eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieArgumenty Użytkownika na poziomy zbiornik buforowy c.w.u do pieca 2f › Re: Argumenty Użytkownika na poziomy zbiornik buforowy c.w.u do pieca 2f
  • Data: 2020-04-05 12:40:06
    Temat: Re: Argumenty Użytkownika na poziomy zbiornik buforowy c.w.u do pieca 2f
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-05 o 12:33, Kris pisze:
    > taktował.
    >
    > będziesz dalej te głupoty pisał czy mam zrobić doświadczenie i udowodnić Tobie że
    kocioł nie traktuje i nagrzeje zasobnik w czasie krótszym jak pół godziny

    Mój kocioł potrafi nagrzać mój bojler w 10 minut, a nie w pół godziny.
    Tylko co z tego? Wiesz jaki mam bojler i jaki kocioł oraz jak całość
    jest skonfigurowana? Nie wiesz. Dlatego pisanie "a u mnie" jest
    kompletnie bez sensu i takie też są Twoje wypowiedzi.

    Wybacz, ale z ignorantami takimi jak Ty nie mam zamiaru prowadzić dyskusji.