  • Data: 2020-05-26 12:19:14
    Temat: Re: Betonowy dach
    Od: Kadar <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Mateusz

    Znowu nie różnimy się w "zeznaniach" chociaż usilnie próbujesz mnie na czymś nie
    logicznym przyłapać. Próbuj, powodzenia.
    Nigdzie nie napisałem, że wszystkie domy tak mają. Jeśli już to prawdopodobnie prawie
    wszystkie współcześnie budowane i większość tych zbudowanych dawno ale nie "przed
    wiekami". Jeśli przyjrzysz się tej budowli mam wrażenie, że trochę podupada. Chociaż
    nie zdziwiłbym się (już trochę znając ten kraj), że w takiej "rezydencji" nadal ktoś
    mieszka. Zgadza się niektóre stare domy mają więźbe drewnianą. Jednak chyba to już
    przeszłość.
    K.