  • Data: 2020-05-26 13:14:00
    Temat: Re: Betonowy dach
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2020-05-26 o 03:19 -0700, Kadar napisał:
    > Znowu nie różnimy się w "zeznaniach" chociaż usilnie próbujesz mnie
    > na czymś nie logicznym przyłapać.

    W żadnym razie. Tak już mam, że jak czegoś nie umiem sobie wyobrazić, to
    szukam aby zrozumieć w zadowalającym mnie stopniu. A zaintrygowała mnie
    kwestia "zabetonowanych dachówek".

    > Zgadza się niektóre stare domy mają więźbe drewnianą. Jednak chyba to
    > już przeszłość. K.

    Czyli i tam dotarło nowoczesne budownictwo. Przed postępem jednak
    nikt się nie uchroni.

    A wracając do tych zabetonowanych dachówek - to o co chodzi? Jak to
    wygląda? Domniemywam, że to jakiś skrót myślowy, a ja niepotrzebnie się
    głowię.

    Mateusz