  • Data: 2018-03-18 11:51:56
    Temat: Re: Brak słupków granicznych kupowanej działki.
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli przy każdym kołku trzeba będzie postawić strażnika do pilnowania,
    > to koszty faktycznie mogą urosnąć do sporych rozniarów. Gdy się kupuje

    Przecież nikt Ci nie każe tego robić.
    Ale widywałem działki, gdzie brakowało metra- dwóch któregoś wymiaru. Albo nagle się
    okazuje, że szczęśliwy właściciel musi oddać 2 metry na rzecz gminy.Zasadniczo
    powinien to zarządzić właściciel wcześniej, ale "zapomniał".
    A znam wypadek ( działka narożna, jeszcze lekko trójkątna) że te dwa metry na
    długości dużo zmieniało.
    A pomyłki przy ustawianiu płotu są nagminne, choć przeważnie na szerokość pół
    fundamentu.Ale jeszcze się nie spotkałem fundamentu ze stratą.
    Oczywiście można wszystko prostować po kupnie.Ale po co?
    Oczywiście, przy kupnie samochodu też wierzysz sprzedawcy? Wygląda na uczciwego...
    Pozdro.abomito