  • Data: 2019-01-09 22:49:40
    Temat: Re: Budowa domku - kierownicy robót
    Od: kapitalikk <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Po otrzymaniu pozwolenia *musisz zatrudnić kieerownika budowy* i
    > kierownikow robot.
    > Dokladnie to masz napisane w pozwoleniu na budowe - strona ostatnia
    > decyzji/pozwolenia
    > *P O U C Z E N I E*  - czytaj i ucz sie co musisz zrobić przed
    > przystapieniem do wykonania budowy domu.

    Czytam, uczę się i sprawdzam bo stare przysłowie czerwonych mrówek mówi:
    "Wierz ale kontroluj".
    I ja skontrolowałem. Zadzwoniłem do kilku inspektoratów w
    Rzeczpospolitej Polskiej i otrzymałem informacje, że zatrudnianie
    kierowników robót przy budowie domku jednorodzinnego jest przerostem
    formy nad treścią, zbędnym generowaniem kosztów, niepotrzebnym
    rozbudowaniem instytucji kontrolnych.
    Dlatego też pozwoliłem sobie na dyskusję na grupie albowiem każda
    dyskusja przynosi pozytywne pozytywy:).

    Czy w związku z tym, że w inspektoratach gdzie dzwoniłem i dostałem
    odpowiedź, że niepotrzebny jest kierownik robót łamie się prawo?

    A jeśli się nie łamie to dlaczego u innych się wymaga?